رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

در سال ۱۹۶۸ یک زن و شوهر آمریکایی لباس‌هایی را در یک فولکس واگن سفید رنگ به فروش می‌رساندند.

این نخستین لباس هایی بود که با نام اسپیریت تولید می شد؛ پوشاکی که تولیدکنندگانش توانستند در سال ۱۹۷۱ نام آن را به صورت رسمی ‌ثبت کنند. اسپیریت قبلا تنها یک تولیدکننده صرف لباس بود، اما با گذشت زمان و به دست آوردن مخاطبان فراوان، نوع تولیدات خود را افزایش داد.

اسپیریت یکی از برندهایی است که ۴۴ سال از نخستین قدمهایش با عرضه در آن قورباغه سفید می گذرد. در طی همه این سال ها و موفقیتی که به مرور در بازار به دست آورده، انواع تولیدات خود را چنان گسترده کرده که امروز به یک برند جهانی تبدیل شده است. در حال حاضر علاوه بر پوشاک، انواع کیف و کفش، عطر و عینک، ساعت‌های مچی و بدلیجات حتی لوازم خانگی متنوعی را با این برند در بازار می بینیم. بازار ایران بخصوص تهران نیز با چندین و چند نمایندگی، پر از انوع تولیدات رایج این برند است؛ البته بیشترین تعداد آنها مربوط به ساعت است که از شمال و جنوب تا شرق و غرب پایتخت را پوشش داده‌اند. فروشگاه‌های توزیع لباس‌های اسپیریت در تهران پنج شعبه دارد. قیمت لباس‌های اسپریت در ایران نه آن قدر گران است که توان خرید آنها را نداشته باشیم و نه آن قدر ارزان که با دیدن شان خوشحال شویم و بلافاصله اقدام به خرید کنیم.

 

esprit-l.jpg

پوشاکی ساده اما جذاب

اغلب لباس‌های اسپیریت طراحی‌های بسیار ساده‌ای دارند، بدون هیچ پیچیدگی خاصی. موضوعی که باعث تنوع و محبوبیت این لباس‌ها شده استفاده از رنگ‌های شاد و روشن است. پیراهن‌های مردانه این برند اغلب از پارچه‌های چهارخانه دوخته شده که ترکیب رنگ‌های زیادی را در خود دارند. شلوارها و تی‌شرت‌ها نیز به همین صورت؛ حتی برای دوخت کیف و کفش‌های اسپیریت هم از پارچه‌های برزنتی و کتان با رنگ‌های روشن استفاده شده است. در کلکسیون پوشاک اسپیریت انواع لباس‌های اسپورت و نیمه‌رسمی‌ را در دسترس خواهید داشت. برای انتخاب شلوار در یکی ار فروشگاه‌های اسپریت می‌توانید بین نمونه‌های جین، کتان و پارچه‌ای یکی را انتخاب کنید. برای خرید یکی از این شلوارها باید دست‌کم ۶۰ هزار تومان پرداخت کنید. پیراهن‌های مردانه اسپیریت از ۵۰تا۸۰ هزار تومان در نمایندگی‌ها عرضه می‌شوند و برای خرید تی‌شرت‌های مردانه نیز از ۴۰ هزار تومان به بالا حق انتخاب دارید. این قیمت‌ها برای برخی لباس‌های زنانه مناسب‌تر است. برای مثال تی‌شرت‌های زنانه از ۳۰ هزار تومان و شلوارهای آنها از ۴۰ هزار تومان قیمت دارند‌. کیف‌های بسیار ساده این برند را که از پارچه‌های برزنتی یا چرم‌های مصنوعی تولید می‌شوند، نمی توانید زیر ۸۰ هزار تومان بخرید.

زیورآلات اسپریت

هر طراح جواهر و زیورآلات یک نشانه در طراحی‌هایش از خود می‌گذارد که در اصل امضای آن است و طراح اسپیریت در بیشتر طراحی‌های خود زیبایی سنگ‌ها را نادیده نگرفته و حتی با قرار دادن یک قطعه کوچک از یک سنگ آن را در طراحی خود به کار برده است. هر چند این سنگ‌ها اصلا قیمتی نیستند و تنها جنبه تزئینی دارند اما قیمت زیورآلات سنگدار بالاتر از نمونه‌های ساده است و گران‌تر عرضه می‌شود. اسپیریت یک برند باکیفیت مناسب و قیمت نسبتا مناسب نسبت به برندهای دیگر است. از آنجا که نمونه‌های زیادی از روی طراحی‌های این برند ساخته و در بازار عرضه می‌شوند باید بتوانید نمونه اصل را از بقیه تولیدات تشخیص دهید. ساده‌ترین نشانه برای تشخیص این برند این است که نام برند روی تمام محصولات آن حک شده مخصوصا نمونه‌های استیل هر کدام و در یک قسمت که به راحتی قابل رویت است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...