رفتن به مطلب

چگونه در گالکسی اس ۳ به Test menu دسترسی پیدا کنیم؟


ارسال های توصیه شده

سامسونگ این امکان را برای کاربران Galaxy S3 فراهم ساخته است که امکانات و بخش‌های مختلف گوشی موبایلشان را تست و بررسی کنند. این کار با استفاده از Test menu امکان‌پذیر است. با کمک این قابلیت می‌توانید بخش‌های مختلفی از دستگاه‌تان را از جهت سالم‌بودن و درستی عملکرد، مورد بررسی قرار دهید.

 

 

برای دسترسی به Test menu در گالکسی اس ۳ باید نرم‌افزار Phone را اجرا و این کد را شماره‌گیری کنید: «#*0#*» (به ترتیب: ستاره، نامبر، صفر، ستاره، نامبر). به محض اینکه # دوم را بزنید، وارد Test menu خواهید شد.

 

 

Screenshot_2012-08-10-02-39-49.png

گرچه برخی از گزینه‌های این منو، نسبتاً پیچیده هستند یا جذابیت خاصی در آن‌ها دیده نمی‌شود، ولی تعدادی از آن‌ها بسیار جالب و کارا هستند. برای مثال، تست Touch به شما امکان می‌دهد که عملکرد صفحه‌لمسی را بررسی کنید. بخش Sensor هم برای مشاهده کارکرد حسگرهای دستگاه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

Screenshot_2012-08-10-02-43-24.pngScreenshot_2012-08-10-02-44-33.png

 

 

قابلیت Test menu به کاربران امکان می‌دهد که برخی مشکلات پیش‌آمده (مثلاً همین عملکرد صفحه‌لمسی) را مورد بررسی قرار دهند و دریابند که مشکل از سخت‌افزار است یا اینکه در نرم‌افزار ریشه دارد. با کمک این منو، پیش از آنکه گوشی موبایلتان را به تعمیرگاه بسپارید، می‌توانید خودتان کارکرد آن را مورد ارزیابی قرار دهید.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...