رفتن به مطلب

استفاده از فایل mp3 به‌عنوان زنگ موبایل در گالکسی اس ۳


ارسال های توصیه شده

همه ما دوست داریم گوشی‌های موبایلمان را شخصی‌سازی کنیم. یکی از متداول‌ترین موارد برای انجام این کار، انتخاب زنگ تلفن است. در اینجا به روش انتخاب یک فایل MP3 به‌عنوان زنگ‌تماس در اسمارت‌فون Galaxy S3 می‌پردازیم.

 

 

اولین قدم این است که نرم‌افزار داخلی پخش موسیقی، یعنی «Music» را اجرا کنید. سپس باید آهنگی را که می‌خواهید استفاده کنید، پیدا کنید. اکنون موسیقی مورد نظر را انتخاب کنید تا پخش شود. سپس کلید Menu دستگاه را بفشارید.

Screenshot_2012-08-10-07-10-48.png

پس از این کار، منویی بر روی تصویر آلبوم موردنظر نمایان می‌شود. چندین گزینه در این منو وجود دارند که شما باید گزینه «Set As» را، که در نیمه پایینی لیست قرار دارد، انتخاب کنید.

Screenshot_2012-08-10-07-11-01.png

پس از انتخاب «Set As»، سه گزینه نمایان می‌شود. شما می‌توانید موسیقی موردنظر را به‌عنوان زنگ تلفن (Phone ringtone)، زنگ ویژه تماس‌گیرنده (Caller ringtone) یا زنگ هشدار (Alarm Ringtone) انتخاب کنید. طبیعتاً در اینجا بایستی Phone ringtone را برگزینید.

Screenshot_2012-08-10-07-11-16.png

با انتخاب گزینه مورد نظر، شما به صفحه پخش موسیقی بازمی‌گردید. در اینجا پیامی در زیر صفحه ظاهر می‌شود و به شما می‌گوید که فایل موردنظرتان به‌عنوان زنگ موبایل تعیین شده است.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...