رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

با نگاهی به ظاهر چرم شترمرغ، متوجه می شوید که چرمی با رخ بسیار زیبا و بی نظیر را مورد بررسی قرار داده اید.

بر روی پوست این جانور، اثررستنگاه پرها، به صورت مشخص دیده می شود وبقایای این آثار، باعث می شود رخ چرم حاصله بسیار زیبا جلوه گر شود.پس از کشتار این پرنده و طی عملیات پوست کنی، شستشو، آهک دهی وسپس آهک زدائی، پوست آماده ورود به مرحله دباغی می شود و در طی آن به وسیله موادمعدنی و در برخی موارد با مواد گیاهی، پوستا ین جانور به چرم تبدیل می شود.

به طور کلی چرم شترمرغ با رخ کامل و تکمیل تماماً آنیلینی، به بازار عرضه می شود.

این چرم ها در حین تولید و در درام، رنگرزی می شوند.این چرم ها طوری تکمیل و پولیش میشوند که الگوی زیبا و طبیعی رخ حفظ شده و ظاهری جذاب، نرم و درخشان داشته باشند.

ازویژگی های مهم چرم این پرونده، می توان به نرمی، قابلیت خمش و نیز مقاومت بسیاربالای آن اشاره کرد. در ضمن طرح رخ چرم این پرنده، آن را خاص وخواستنی کرده است.

لینک به دیدگاه

چرم شتر مرغ دوستداران زیادی در سراسر دنیا دارد و از نظر نوع و جنس بسیار کم نظیر است.چرم شتر مرغ هم پایه چرم مار و تمساح است.چرم شتر مرغ نسبت به چرم تمساح و گاو از مقاومت بیشتری نسبت به آب برخوردار است و بدلیل لطافت و دوام آن محصولات مختلفی از آن تهیه میشود مانند کیف-کفش-پالتو و انواع البسه.چرم شتر مرغ پنج برابر محکمتر از چرم گاو میباشد.آرایش و قرارگیری فولیکولها که یکی از پارامترهای مهم برای ارزش گذاری پوست میباشد از لحاظ تراکم روی پوست شتر مرغ به گونه ای است که ارزش این چرم را بسیار بالا میبرد.چرم پوست پای شتر مرغ مانند مانند پوست مار دارای فلس میباشد و برای تولید پوتین طرفداران زیادی دارد.از رهر شتر مرغ بالغ بطور معمول یک دوم متر مربع چرم بدن و و دو عدد چرم چرم ساق پا بدست بدست می آید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...