mim-shimi 25686 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 مرداد، ۱۳۹۱ شهریور 1391 سمینار مدیریت استراتژیک در شرکت های صنایع غذایی در سالن همایش های انستیتو [TABLE=width: 100%] [TR] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #000000] [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=class: content] [TR] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD] [TABLE=class: content] [TR] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [TABLE=class: content] [TR] [TD][/TD] [TD]اخبار مرتبط [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] به گزارش فودنا ، گروه مشاوران مدیریت توسعه عمید با همکاری انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور اقدام به برگزاری سمینار یک روزه مدیریت استراتژیک در شرکتهای صنایع غذایی نموده است. سرفصل های سمینار - ضرورت تدوین برنامه استراتژیک در شرکت های صنایع غذایی - بررسی و ارائه تجارب شرکت های صنایع غذایی در حوزه استراتژی - معرفی زنجیره ارزش صنایع غذایی - اصول اساسی در استقرار و تشریح فرایند مدیریت استراتژیک - نحوه تهیه نقشه استراتژی در شرکت های صنایع غذایی - ساماندهی پایش و کنترل استراتژی در شرکت های وابسته - تبیین و اولویت بندی استراتژی ها مبتنی بر رویکرد SWOT برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام تلفن: 88372384 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده