رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

در برابر راحت طلبی مقاومت کنید و هر روز با تجربه ای جدید، خودتان را وادار کنید تا توانایی ها و استعدادهایتان را بیشتر به کار بگیرید.

 

***

اجازه ندهید که ترس جواب رد شنیدن از مشتری شما را دلسرد کند. به یاد داشته باشید که این کار مشتری هرگز برخوردی شخصی نیست.

 

***

خودتان را در مقام یک مشاور ببینید نه یک فروشنده. این طرز فکر باید از ذهن شما شروع شود تا به ذهن مشتری هم منتقل شود.

 

***

در مورد تمام جزئیات محصولی که می فروشید و نیز درباره کالاهای مشابهی که رقیب هایتان عرضه می کنند اطلاعات دقیق و کامل داشته باشید.

 

***

آنچه برای کسب موفقیت امروزتان داشته اید، برای حفظ آن کافی نیست.

 

***

تفکر استراتژیک داشته باشید: هدف هایتان را تعیین کنید و فعالیت های لازم را برای رسیدن به هر کدام را دقیقا مشخص کنید.

 

***

از قانون طلایی در فروش استفاده کنید: "کالایتان را همانطور به مشتری بفروشید که دوست دارید به شما بفروشند."

 

***

خودتان را وقف ایجاد و حفظ روابط بسیار خوب تجاری با تمام مشتری ها و کسانی کنید که احتمال می دهید در آینده از شما خرید کنند.

 

***

برای جلب رضایت و اعتماد مشتری نسبت به کالایی که عرضه می کنید علاوه بر ذکر ضمانت های سازمان از تضمین های شخصی هم استفاده کنید.

 

***

برای اینکه مشتری احساس کند که از نظر شما فردی ارزشمند و محترم است، نیازهای عمیق ناخودآگاه او را ارضاء کنید.

 

***

فکرهای بزرگ در سر بپرورانید! شما هیچ محدودیتی برای بهتر شدن و رشد ندارید به جز همان هایی که خودتان در ذهن تان ساخته اید.

 

***

در مورد حرفه تان جدی باشید. از همین امروز تصمیم بگیرید که دست به هر کاری می زنید آن را با موفقیت کامل به اتمام برسانید.

 

***

برای خودتان قاطعانه مشخص کنید چه می خواهید، چرا آن را می خواهید، چه زمانی آن را می خواهید و برای به دست آوردنش حاضرید چه کارهایی بکنید.

 

***

هر کس همان چیزی را که کاشته است درو می کند. شما امروز دقیقا همان چیزی را درو می کنید که دیروز کاشته اید. آیا از آن راضی هستید؟

 

***

هر چیزی را که امروز در زندگی دارید خودتان به دلیل ویژگی هایی که در شخصیت تان داشته اید به سوی خود جذب کرده اید.

 

***

برای رسیدن به حداکثر بهره وری با دقت برنامه ریزی کنید. همیشه انرژی تان را جایی مصرف کنید که بالاترین بازدهی را داشته باشد.

 

***

تمام دلیل هایی را که به خاطر آن می خواهید در حوزه کاری تان جزء موفق ترین افراد باشید لیست کنید. این دلیل ها سوخت موتور موفقیت هستند.

 

***

 

اراده کنید که یکی از مشهورترین و معتبرترین فروشنده ها در حوزه خودتان بشوید.

 

***

هرگز هنگام کار، صبر و آرامشتان را از دست ندهید. همیشه راحت، با روحیه و مثبت باشید. حتی وقتی که وضعیت روحی خوبی ندارید.

 

***

همیشه نظر مشتری تان را تایید کنید. هرگز با او بحث نکنید. حتی وقتی که به نظر می رسد کاملا در اشتباه است.

 

***

به قلمرو فروش خود همان طور نگاه کنید که یک کشاورز به مزرعه حاصلخیز خود نگاه می کند، مزرعه ای که باید هر سال از آن محصول برداشت بشود.

 

***

با مشتری محکم دست بدهید. به چشم هایش نگاه کنید و بگویید: "از آشنایی با شما خوشبختم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

هرگز هنگام کار، صبر و آرامشتان را از دست ندهید. همیشه راحت، با روحیه و مثبت باشید. حتی وقتی که وضعیت روحی خوبی ندارید.

 

***

همیشه نظر مشتری تان را تایید کنید. هرگز با او بحث نکنید. حتی وقتی که به نظر می رسد کاملا در اشتباه است.

 

***

به قلمرو فروش خود همان طور نگاه کنید که یک کشاورز به مزرعه حاصلخیز خود نگاه می کند، مزرعه ای که باید هر سال از آن محصول برداشت بشود.

 

***

با مشتری محکم دست بدهید. به چشم هایش نگاه کنید و بگویید: "از آشنایی با شما خوشبختم

 

اینها خیلی مهم هست هیچی مثل یک اخلاق و برخورد خوب جواب نمیده
:a030:
شما خودتون پیش فروشنده خوش آخلاق میری یا بد اخلاق و بی حوصله ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از ۷۵ اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • جدید...