رفتن به مطلب

سامسونگ رسما گلکسی نوت 10.1 را معرفی کرد


a_gadget

ارسال های توصیه شده

gsmarena_005.jpg

بعد از ارسال دعوتنامه هایی از سوی سامسونگ برای برگزاری یک رویداد اختصاصی در ۱۵ آگوست، سامسونگ رسما گلکسی نوت ۱۰.۱ خود را معرفی کرد. این در واقع دومین حضور گلکسی نوت ۱۰.۱ بعد از آپدیت مشخصات و ویژگی های آن می باشد.

 

 

همانطور که احتمالا می دانید این تبلت از پروسسور ساخت سامسونگ اکسینوس ۴۴۱۲ ، که یک چیپ ست ۴ هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی می باشد به همراه جی پی یو Mali 400MP و از ۲ گیگابایت رم بهره می برد. همانطور که از نام این دستگاه هم مشخص است این تبلت دارای صفحه نمایشی ۱۰.۱ اینچی PLS TFT با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل که دارای چگالی پیکسلی ۱۴۹ppi است می باشد.

 

 

Galaxy Note 10.1 در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به همراه قلم S Pen عرضه می شوند. قاعدتا این تبلت دارای اپلیکشن هایی است که بتوان با این قلم به راحتی با آنها کار کرد، اپلیکشن هایی مانند S Note, S Planner, Crayon physics, Adobe® Photoshop® Touch و Polaris Office.

 

 

در بخش دوربین گلکسی نوت ۱۰.۱ دارای دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی به همراه LED Flash و دوربین جلو ۱.۹ مگاپیکسل است. همچنین اسلات مایکرو اس دی و اسلات سیم کارت برروی مدل های ۳ جی نیز وجود خواهد داشت. این تبلت سامسونگ در رنگهای سفید و نقره ای عرضه می شود و در بخش ارتباطی دارای گزینه های فقط وای فای، WiFi-and-3G HSPA-Plus و وای فای + LTE می باشد.

 

 

گلکسی نوت ۱۰.۱ ابتدا در کشورهای کره جنوبی، آلمان، ایالات متحده و انگلستان در دسترس خواهد بود. البته این تبلت در بازار دیگر کشورها نیز در همین ماه در دسترس قرار می گیرد. قیمت آن در کشورهای اروپایی برای نسخه وای فای ۴۷۹ یورو و ۵۹۹ یورو برای مدل ۳ جی است.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...