spow 44197 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 مرداد، ۱۳۹۱ عنوان سمینار: تشریح سیستم خنک کاری واحدهای گازی V94.2Closed Cooling System CCW حسین پورشهباز- سجاد پوررحیمی سرفصل ها تشریح سیستم کولینگ بررسی لاجیک عملکرد بررسی فرایند ومسائل بهره برداری در هر واحد گازي از آب براي خنك كاري در قسمت هاي مختلف استفاده مي شود.در ژنراتور براي كاهش دماي هواي خنك كاري و همچنين كاهش دماي روغن روانكاري و بالابرنده در توربين،از آب به عنوان خنك كننده استفاده مي شود.آب با دماي پايين با گرفتن گرما از هوا و روغن به آب با دماي بالا تبديل مي شود.براي كاهش دماي آب گرم شده و استفاده دوباره از آن به صورت چرخه اي سيستمي به نام ccw در سايت نيروگاه تجهيز مي شود.آب گرم با ورود به مبدل حرارتي بوسيله فن هاي تعبيه شده در قسمت تحتاني مبدل عمل انتقال حرارت را انجام مي دهد.براي هر واحد گازي 4 فن كه با موتورهاي 37kw به چرخش در مي آيند،در نظر گرفته شده است ودوعدد پمپ برای سیرکوله اب درمسیر با توان الکتروموتور 45kw در نظرگرفته شده است .مبدل ( fin )به صورت تيوبهاي موازي مي باشد كه ورودي آب در ارتفاعي بالاتر و خروجي آن در ارتفاع پايين قراردارد.در مبدل براي هواگيري در قسمت فوقاني سيستم دريچه هاي هواگيري ( vent )و براي تخليه،والوهاي تخليه ( drain )در قسمت تحتاني تعبيه شده اند.يك مخزن اضطراري براي ثابت نگهداشتن مقدار آب موجود در چرخه استفاده شده است.بر روي مخزن يك نمايشگر سطح،دريچه تخليه ( drain )و هواگيري ( vent )و سرريز ( over flow )تعبيه شده اند. فایل ارائه شده درسمینار بررسی تجهیزات توربین های گازی V94.2 در زمینه سیستم کولینگ اب خنک کاری ژنراتور وروغن روانکاری یاتاقانهای توربین را میتوانید ازلینک زیر دریافت نمایید: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام پسورد : www.noandishaan.com 2 لینک به دیدگاه
spow 44197 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 28 مرداد، ۱۳۹۱ دوستان علاقه مند میتونند درمورد سیستم های خنک کاری روغن توربین وژنراتور درواحدهای بخار توضیح بدن؟ لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده