رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

هیوندای به مجموعه‌ای از کارخانجات و سازمان‌های مرتبط با آن اطلاق می‌شود که توسط چونگ جو-یونگ از کره جنوبی بنا شده‌ است. نخستین کمپانی هیوندای (HMC یا Hyundai Motor Company) در سال 1964 میلادی بعنوان یک کمپانی ساختمانی بنا‌ شد و با شروع دگرگونی و گسترش در دیگر زمینه های صنعتی، در نهایت مجموعهٔ هیوندای تبدیل به بزرگترین کمپانی زنجیره‌ای کرهٔ جنوبی شد. معروف‌ترین سازمان هیوندای کمپانی هیوندای موتور است که چهارمین تولیدکننده بزرگ موتر (خودرو) در دنیا می‌باشد. صنایع سنگین هیوندای بزرگ‌ترین تولیدکننده کشتی در دنیا نیز می‌باشد.

هیوندای موتور که نام بخشی از گروه هیوندای کیا موتر است، بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است. این شرکت در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در شهر سئول کره جنوبی است؛ کارکنان این شرکت حدود ۷۵۰۰۰ نفر است. محصولات این شرکت از طریق ۶۰۰۰ نمایندگی و نمایشگاه

به ۱۹۳ کشور دنیا صادر میگردد. کلمه هیوندای در زبان کره ای از دو کلمه هیون و دای تشکیل شده و به معنای مدرنیته و تازگی است.

 

01.jpg

 

02.jpg

 

 

 

17.jpg

 

 

09.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
میگم یکی از ایران خودرو هم عکس بذاره یه مقایسه ای بکنیم با خودروسازای جهان:ws3:

 

بازدید از کارخونه های خارجی انگار خیلی ساده تره

:ws52:

من چند بار ایمیل زدم به چندتا شرکت اما فقط یکیشون جواب داد که بعدش هرچی خواستمدوباره باهاشون تماس بگیرم دیگه جواب ندادن!!!

لینک به دیدگاه

عجیبه ولی ادم خیلی راحت میتونه بره فیلمای خط تولید کارخانجات خودروسازای مطرح رو پیدا کنه ولی یه فیلم از ایران خودرو پیدا نمیشه

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...