رفتن به مطلب

outlook در ۶ ساعت اول، یک میلیون کاربر گرفت!


شقایق31

ارسال های توصیه شده

تیم طراحی کننده Outlook.com در توئیتر اعلام کردند که سرویس ایمیل شان تنها در 6 ساعت اول توانسته یک میلیون نفر عضو بگیرد.

 

مایکروسافت جایگزین هات میل را اوایل بعد از ظهر روز سه شنبه معرفی کرد و تا شب توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند. تیم طراحی کننده این سرویس ای میلی ، نموداری را روی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
گذاشتند که میزان جذب مخاطبان outlook را در چند ساعت اولیه نشان می داد و پیشرفت آن واقعا تحسین برانگیز بود. البته این هنوز بخش کوچکی از کاربران هات میل است که به گفته comScore ، با وجود 350 میلیون کاربر ، محبوب ترین سرویس ای میل جهان است.

هات میل یکی از اولین سرویس های ایمیل رایگان مبتنی بر وب است که در سال 1996 راه اندازی و یک سال بعد یعنی در سال 1997 توسط مایکروسافت خریداری شد. هم اکنون مایکروسافت نام این سرویس را به outlook تغییر داده و آن را با شبکه های اجتماعی یکپارچه کرده است. در عین حال طراحی قالب صفحه که به نوعی الهام گرفته از ویندوز 8 است، روان تر شده و دیگر از درهم ریختگی های قبلی خبری نیست.

IMAGE634795241744399774.jpg

آنطور که نمودار نشان می دهد، یک میلیون نفر برای استفاده از این سرویس جدید ثبت نام کرده اند و مایکروسافت تایید کرده که هیچ کدام از این کاربران از نام مستعار برای ایجاد ایمیل های بیشتر استفاده نکرده اند. کاربران outlook می توانند برای هر اکانتشان در سال تا 5 آدرس outlook هم ایجاد کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...