رفتن به مطلب

چهل درصد کاربران نرم*افزارهای خود را به*روز نمی*کنند


شقایق31

ارسال های توصیه شده

شرکت*های Skype، سیمانتِک و TomTom در پایان بررسی جدید خود به عنوان بخشی از «هفته بین*المللی به*روزرسانی فناوری» (ITUW) که توسط سه شرکت یاد شده برگزار شد اعلام کردند کاربران در حالت کلی تمایل چندانی به به*روزرسانی نرم*افزارهای خود نشان نمی*دهند.

 

n00023033-b.jpg

 

از همکاران سیستم به نقل از سایت pcworld، بر اساس نتایج حاصل از این مطالعه جدید گفته شده است که ۴۰ درصد بزرگسالان هرگز سراغ به*روزرسانی نرم*افزارهای نصب شده روی رایانه شخصی خود نمی*روند و زمانی که درخواست به*روز کردن نرم*افزار روی رایانه نمایان می*شود به آن بی*توجهی می*کنند.

 

بیش از نیمی از افرادی که در این بررسی شرکت کردند توضیح دادند، پیش از آنکه نسخه جدید نرم*افزار را بارگذاری و نصب کنند باید بین دو تا پنج بار بخش هشدار دهنده برای به*روزرسانی نرم*افزار آنها نمایان شود.

 

این بررسی به صورت آنلاین روی کاربرانی از آمریکا، بریتانیا و آلمان انجام شد.

 

طبق نتایج به*دست آمده، یک*چهارم کاربران در هر یک از کشورهای یاد شده توضیح دادند که به طور واضح متوجه نشده*اند به*روزرسانی نرم*افزار چه مزیتی برای آن*ها به همراه دارد.

 

درصد مشابهی نیز اعلام کردند که مزایای به*روزرسانی*های مستمر را متوجه نمی*شوند.

 

همچنین بین کسانی که اعلام کردند از مزایای به*روز کردن نرم*افزار خود مطلع هستند، یک*چهارم خاطرنشان ساختند که به درستی نمی*دانند چطور باید نرم*افزار خود را برای به*روز کردن به نسخه جدید*تر بررسی کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...