Astraea 25351 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 مرداد، ۱۳۹۱ برندهای البسه معروف جهان، برنده اصلی مراسم افتتاحیه نساجی نیوز: نیویورک تایمز نوشت کمپانیهای معروف (برند) تولید البسه جهان، از جمله برندگان اصلی مراسم افتتاحیه المپیک لندن بودهاند. به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از فارس، روزنامه نیویورکتایمز در شماره روز شنبه گزارشی مبسوط در مورد حضور گروههای ورزشی کشورهای عضو کمیته بینالمللی المپیک در مراسم افتتاح شب گذشته رقابتهای لندن 2012 داشت. میلز، گزارشگر این نشریه با استفاده از تصاویر متعدد تیمها با پوشش های مختلف عنوان کرد: افتتاحیه المپیک نمایشی بینالمللی از برندهای معروف لباس در سراسر دنیا بود. مدل ها با رنگهای گوناگون که به تن تک تک قهرمانان مرد و زن پوشانده شد و درعمل تبلیغی جهانی برای برندهای گوناگون کرد. وی افزود: با توجه به خیل عظیم شرکتکنندگان می توان گفت یکی از برندگان مهم این رویداد، همین کمپانیهای تولید پوشاک بودند که برای تولیدات خود بهترین معرفی جهانی را ارائه کردند. 1391/05/09 1 لینک به دیدگاه
Astraea 25351 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 مرداد، ۱۳۹۱ کمپانی نایک(Nike) آخرین مجموعه خود با عنوان “فوق سریع” را به نمایش گذاشت. مجموعه فوق با طراحی آیرودینامیکی انحصاری که دارد به طور اختصاصی برای ورزشکاران دو و میدانی کشور ایالات متحده در المپیک تابستانی لندن در نظر گرفته شدند. تکنولوژی، معماری ظاهری و الگوی لباس ها در این مجموعه در ادامه “پروژه سرعت” می باشد که این کمپانی در المپیک زمستانی ۲۰۰۶ برای افزایش کارایی و سرعت اسکیت بازان سرعت کشور امریکا ارائه داده بود. پارچه این لباس های ورزشی پیش از تولید انبوهشان به مدت ۱۰۰۰ ساعت تحت تست تونل باد(wind-tunnel) قرار گرفتند و پس از گذر از این سطح آزمایشات توسط سریع ترین قهرمانان دو و میدانی مورد بررسی و آزمایش عملی قرار داده شدند.سطح این لباس ها با الهام از سطح توپ های گلف، شامل برخی شیار هاست تا به راحتی جریان هوا را از خود عبور دهن و پارچه آن در بر دارنده ۸۲ درصد پلی استر بازیافتی است که این میزان برابر با ۱۳ بطری پلاستیکی برای هر دست آن می باشد. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
Astraea 25351 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 15 فروردین، ۱۳۹۴ چندی پیش باخبر شدیم که برند ترکیه ای ال سی وایکیکیLC Waikiki قصد آمدن به ایران و افتتاح نمایندگی را دارد روز گذشته بزرگترین شعبه ال سی وایکیکی در ایران در مرکز خرید ارگ افتتاح شد. ال سی وایکیکی یک برندترک است که در سال 1985 کار خود را در فرانسه آغاز کرد و از سال 1997 تا کنون توانسته با تولید انواع پوشاک برای کودکان ، زنان و مردان به یکی از معروف ترین برندهای لباس در جهان تبدیل شود. این برند با شعار" پوشیدن لباس خوب حق هرکسی است " اکنون در 23 کشور دنیا نزدیک به 508 نمایندگی رسمی دارد و توانسته با تولید پوشاک با کیفیت متناسب با دنیای مد و فشن و داشتن کالکشنهای فصلی و البته قیمت مناسب رقیب جدی برای برندهای پوشاک شود. مرکز خرید ارگ در خیابان تجریش ، خیابان ملکی (سعدآباد) واقع شده است.این مجتمع عظیم تجاری بامساحت 75هزار مترمربع پشت مسجدگیاهی تجریش که قدمتی 500ساله دارد قراردارد.به گزارش خبرنگار شیپورچی از جمله امکانات این مرکز خرید بزرگ می توان به فودکورت و فست فود بسیار زیبا ، چندین واحدکافی شاپ با امکانات متفاوت،1017 واحد پارکینگ سرپوشیده به مساحت 31751 متر مربع باامکان تهویه از طریق جت فن ، رستوران، سالن آمفی تئاتر و شهربازی،یک واحد رستوران سرپوشیده به همراه فضای روباز جهت سرو غذا به مساحت 2190 متر مربع ،کارواش و تون آپ،یک واحدشهر کتاب به مساحت حدودی 407 متر مربع ،روف گاردن (باغچه طبیعی در بام ارگ تجاری) وسیستمWireless و اینترنت اشاره کرد. www.sheipourchi.ir 2 لینک به دیدگاه
Astraea 25351 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 28 فروردین، ۱۳۹۴ آدیداس، مارک جیکوبز را به دلیل فروش ژاکتهایی با چهار راه روی آستین، که گفته میشود بسیار به سه نوار شناخته شده آدیداس شبیه است،متهم کرده است. در شکایت به دادگاه منطقهای ایالات متحده در اورگان، آدیداس مارک جیکوبزرا به نقض قوانین علامت تجاری، رقابت ناعادلانه و شیوههای تجارت فریبنده متهم کرده است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ژاکتهای بافتنی جیکوبز در واقع توسط کتی هیلرو لولا بارتلی طراحی شده و از خط اصلی مارک جیکوبز جدا هستند. گرچه آنها چهار خط به جای سه خط دارند، به راحتی میتوان متوجه شد که به چه دلیل آدیداس از این کار عصبانی شده است. آدیداس ادعا میکند که این خطوط راه راه در سطح عمومی به عنوان نماد این برند شناخته شدهاند. این نشان افسانهای و همه جا حاضر، به راستی یک علامت تجاری شناخته شده است. نکته این است که مارک جیکوبز میتواند مصرف کنندگان را با این فکر که در حال تماشای ظاهر پوشاک آدیداس هستند گمراه کند، و این کار می تواندشهرتی را که در میان مشتریان ساخته شده است لکهدار کند. آدیداس میگوید این امر به ویژه باعث آسیب دیدن احترام آدیداس نزد کسانی است که یک نقص یا عدم کیفیت را در محصولات مارک جیکوبز مشاهده میکنند. بخش بزرگی از استدلال آدیداس این است که مارک جیکوبز به لطف همکاری مداوم خود با یوجی یاماموتو، کاملا توان رقابت با آدیداس را دارد،به ویژه اینکه هر دوی آنها در یک خیابان فروشگاه دارند. بنابراین آدیداس از کپی شدن نشان خود توسط مارک جیکوبز بیشتر آسیب میبیند، تا اینکه یک برند تازه کار با مشتریانی کاملا متفاوت، خطوط راه راه او را استفاده کند. 1394/1/28 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده