رفتن به مطلب

یاهو به گوگل تبدیل می شود!


panisa

ارسال های توصیه شده

منابع Swisher گفته اند که در آینده نزدیک (و شاید روزهای آینده) شاهد یک تغییر و گام بلند تکنولوژیکی یا عرضه محصول جدید در یاهو خواهیم بود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
جام نیوز به نقل از نارنجی (July 31)، اگر چه مدت زیادی از به دست گرفتن سکان مدیرعاملی یاهو توسط یکی از کارمندان ارشد
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نمی گذرد، اما به نظر می رسد که Marissa Mayer به طور جدی قصد انجام تغییرات و بازسازی این شرکت را دارد. هرچند که شایعات حاکی از آن است که این تغییرات ممکن است به شبه گوگل شدن یاهو بیانجامند!

 

به گزارش Kara Swisher از سایت AllThingsD، "خانم میرسا" تاکنون برخی تغییرات در دفتر مرکزی یاهو را شروع کرده است که از آنها می توان به جلسات عصر جمعه با حضور همه کارمندان و رایگان کردن تمام غذاهای کافه URL یاهو اشاره کرد.

 

شاید برخی بگویند که "مِیِر" این ایده ها را از گوگل قرض می گیرد. اما نباید فراموش کرد که کارهای این چنینی امروزه تبدیل به استانداردی در بسیاری از شرکت های دره سیلیکون شده اند و جاهایی مانند یاهو با عدم اجرای چنین کارهایی، باعث دلخوری مهندسان شان شده بودند.

 

 

gopego_marissa_mayer_yahoo_big.jpg

 

درست است که این ها تغییرات کوچکی هستند، اما کارهای این چنینی در شرکتی که وجهه عمومی و تصور داخلی آن در هفت سال گذشته رو به زوال گذاشته بود، باعث دلگرمی هستند.

 

Swisher در گزارش خود می گوید: علاوه بر جلسات هفتگی و برنامه غذایی جدید، مِیِر به دنبال تغییرات اصلی و بزرگتری هم هست. برای مثال تغییر محیط کاری «برای افزایش حس همکاری و جذابیت محیط» یا بهبود و ارتقاء محصولات اصلی یاهو مانند ایمیل، فلیکر و بخش جستجو.

 

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

Googirl-Marissa-Mayer.jpg

 

البته منابع Swisher گفته اند که در آینده نزدیک (و شاید روزهای آینده) شاهد یک تغییر و گام بلند تکنولوژیکی یا عرضه محصول جدید در یاهو خواهیم بود. جالب است بدانید که مجله Fast Company در سال ۲۰۰۶ ماریسا را «اسلحه سری گوگل» نامیده و مجله سان فرانسیسکو در سال ۲۰۰۸ به وی لقب Googirl داده بود!

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...