رفتن به مطلب

جاسوسی اسکایپ از کاربران برای پلیس آمریکا


sarevan

ارسال های توصیه شده

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از دیلی‌میل، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی جدید اعلام کرد که اطلاعات کاربران در "اسکایپ" از جمله چت‌های آن لاین در اختیار پلیس آمریکا قرار می گیرد.23903_286.jpg

اعمال تغییرات که از اواخر سال جاری انجام شد، به پلیس اجازه داد تا چت‌های آن‌لاین کاربران را رهگیری و به آدرس‌ها و شماره کارت‌های اعتباری کاربران دسترسی پیدا کند. روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد که مقامات آمریکا مدتهاست که به دنبال دسترسی به مکالمات آن لاین کاربران بوده است.

 

اين روزنامه گزارش داد که مقامات آمریکا پیشتر نسبت به این موضوع شکایت داشته‌اند که خدمات اسکایپ باعث می‌شود، رهگیری قاچاقچیان مواد مخدر، تروریستها و خلافکاران سخت‌تر شود و پلیس که به طور سنتی مکالمات این افراد را رهگیری می کرد این را شنیده بود که افراد گفته اند "بیاید از اسکایپ استفاده کنیم" چون امن‌تر است.

 

اسکایپ که در سراسر جهان 600 میلیون کاربر دارد، در بیانیه ای اعلام کرد: اسکایپ با آژانس‌های اعمال قانون آن چنان که قانونی و از لحاظ فنی عملی باشد، همکاری می کند.

 

برخی این موضوع را مطرح کرده‌اند که اگر کاربران اسکایپ را به عنوان فضايي امن نبينند، اسکایپ در دنیای ارتباطات بر پایه اینترنت برتری رقابتی‌اش را در مقابل رقبا از دست می دهد. یک کارشناس به روزنامه واشنگتن پست گفت: اسکایپ سابقا سایتی بسیار ویژه بود چون واقعا امن بود، اما اکنون اسکایپ همچون سوپرمنی بدون قدرت است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...