Ali.Akbar 9300 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ کلوپ خودروهای میتسوبیشی Mitsubishi از این پس کلیه خودروهای جدید و روز کارخانه شورلت در این تاپیک به نمایش در می آید . میتسوبیشی یکی از طرفدار ترین خودروی ژاپنی است . 2009 Mitsubishi Outlander GT 2009 Mitsubishi i MiEV Sport Air Concept 2009 Mitsubishi Eclipse GT 2009 Mitsubishi Colt 2008 Mitsubishi Lancer Evolution X 1 لینک به دیدگاه
Ali.Akbar 9300 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ Mitsubishi Lancer Evolution X 2008 Technical Specifications Make: Mitsubishi Model: Lancer Evolution X Engine: 2.0 litre four-cylinder Aspiration: Turbocharged Maximum Power: 291 hp (217 kW) @ 6500 rpm Maximum Torque: 300 lb-ft (406 Nm) @ 4400 rpm Transmission: Five-speed manual or six-speed automated manual (TC-SST) Drivetrain: All-wheel drive Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009 Technical Specifications Make: Mitsubishi Model: Colt 1.5 Ralliart Engine: 1.5 litre four-cylinder Aspiration: Turbocharged Maximum Power: 147 hp (110 kW) @ 6000 rpm Maximum Torque: 155 lb-ft (210 Nm) @ 3500 rpm Transmission: Five-speed manual Drivetrain: Front-wheel drive 1 لینک به دیدگاه
Ali.Akbar 9300 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ Mitsubishi Eclipse GT 2009 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Technical Specifications Make: Mitsubishi Model: Eclipse GT Engine: 3.8 litre V6 Aspiration: Natural (Maximum Power: 265 hp (198 kW (Maximum Torque: 262 lb-ft (355 Nm Transmission: Six-speed manual or five-speed automatic Drivetrain: Front-wheel drive 1 لینک به دیدگاه
Ali.Akbar 9300 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ ميتسوبيشی لنسر اوولوشن تست يک ساله : ميتسوبيشی لنسر اوولوشن مدت زيادی است که ميتسوبيشی مدل لنسر اوولوشن را ارائه کرده است که باعث خجالت خودروهای اسپرت می شود در حاليکه ظاهری بسيار خيابانی دارد. ما مدل 2003 را با 1000 مايل کارکرد تست کرديم. در يک تست اين خودرو، به راحتی بر فورد موستانگ svt غلبه کرد. اين مساله برای يک خودروی توربو و 4 سيلندر با قيمت پايه 28978 دلار بسيار خوب است. اين خودرو ثابت می کند که با قيمتی معادل 30 هزار دلار می توان لذت پورشه را برد. اين مدل بيشتر شبيه به يک خودرو مسابقه ای دست ساز است تا يک سدان قوی. توربو شارژر اين مدل درسرعت های بالا بسيار نمايان می شود. قيمت پايه : 28987 دلار نوع خودرو : موتور در جلو، دو ديفرانسيل، 4 درب و 5 نفره موتور : 2 ليتر و 4 سيلندر، دارای توربوشارژر و 4 سوپاپ برای هر سيلندر قدرت : 271 اسب بخار در 6500 دور گشتاور : 273 در 3500 دور گيربکس : 5 دنده دستی صفر تا صد : 4.6 ثانيه مصرف سوخت : 18 مايل بر گالن در شهر و 26 در اتوبان 1 لینک به دیدگاه
Ali.Akbar 9300 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ ميتسوبيشي اکلیپس Mitsubishi Eclipse 2006 نسل جديد ميتسوبيشي - اكليپس (Mitsubishi Eclipse) با ظاهري به مراتب اسپرتيتر و با موتوري قويتر روانه بازار شد. اين خودرو در گروه خودروهاي دودر (Coupe) كوچك جاي ميگيرد. از موتوري 4 سيلندر خطي (Line) به حجم 2.4 ليتر استفاده كرده كه توانايي توليد 162 اسب بخار را دارد و انتقال نيرو به چرخهاي جلو ميباشد. سال ساخت : 2006 کارخانه سازنده: ميتسوبيشي سبك : کوچک شکل ظاهري : دو در نوع موتور : 2.4 لیتر 4 سیلندر خطی حداكثرقدرت : 162 اسب بخاردر6000 دوردردقیقه حداكثر گشتاور : 219 نیوتن متردر4000 دوردردقیقه سوپاپ : 4 عدد در هر سيلندر گيربكس : 5 دنده اتوماتیک - 6 دنده دستی - 4 دنده اتوماتیک - 5 دنده دستی ظرفيت مخزن سوخت: 60 ليتر ميزان مصرف سوخت در شهر :10.2 ليتر براي هر 100 كيلومتر ميزان مصرف سوخت در بزرگراه : 7.8 ليتر براي هر 100 كيلومتر نوع انتقال قدرت : دیفرانسیل جلو امکانات : سيستم ترمز ABS - سيستم کنترل پايداري - تنظيم برقي صندلي راننده - شيشه برقي - تنظيم برقي فرمان - در باز کن باک خودرو - گرم کن شيشه عقب - رينگ اسپرت- سيستم کنترل سرعت - سيستم تهويه مطبوع - آنتن برقی - پخش راديو و CD - کيسه هواي راننده و سرنشین جلو - کيسه هواي جانبي - قفل مرکزي برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
Ali.Akbar 9300 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ ميتسوبيشي - لنسر Mitsubishi Lancer ES 2006 ميتسوبيشي - لنسر - اياس (Mitsubishi Lancer ES) خودرويي است چهاردر صندوق دار در گروه متوسط (Midi-size Sedan). كمپاني ميتسوبيشي با اعمال تغييراتي در اين مدل آن را روانه مسابقات رالي قهرماني جهان مينمايد. از موتوري 4 سيلندر خطي (Line) به حجم 2 ليتر كه توانايي توليد 120 اسب بخار را نيز دارد. انتقال نيرو به چرخهاي جلو ميباشد. سال ساخت : 2006 کارخانه سازنده: ميتسوبيشي سبك : متوسط شکل ظاهري : صندوق دار نوع موتور : 2 لیتر 4 سیلندر خطی حداكثرقدرت : 120 اسب بخاردر5500 دوردردقیقه حداكثر گشتاور : 176نیوتن متردر4250 دوردردقیقه سوپاپ : 4 عدد در هر سيلندر گيربكس : 5 دنده دستی ظرفيت مخزن سوخت: 65 ليتر ميزان مصرف سوخت در شهر :8.4 ليتر براي هر 100 كيلومتر ميزان مصرف سوخت در بزرگراه : 6.7 ليتر براي هر 100 كيلومتر نوع انتقال قدرت : دیفرانسیل جلو امکانات : تنظيم برقي صندلي راننده - شيشه برقي - تنظيم برقي فرمان - در باز کن باک خودرو - گرم کن شيشه عقب - سيستم کنترل سرعت - سيستم تهويه مطبوع - آنتن برقی - پخش راديو و CD - کيسه هواي راننده و سرنشین جلو برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
Ali.Akbar 9300 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ میتسوبیشی Prototype-x، تیز و ملایم سالهاست ژاپنی ها اوج هنر، کارآیی و دقت خود را به رخ دیگر می کشند، تنها کافی است اراده کنند... ژاپنی ها براحتی توانسته اند بازار خودرو سازی آلمان و آمریکا را زیر سلطه خود ببرند. قرار گرفتن یکی از خودرو سازان ژاپنی در بین چهار سازنده بزرگ اتومبیل در جهان، صحت این موضوع را تایید می کند. کمپانی میتسوبیشی نیز به دومین سازنده خودرو در ژاپن تبدیل شد. بتازگی این شرکت با معرفی مدل های مفهومی و تولیدی خود قصد دارد گوی سبقت را از تویوتا ربوده و خود را به عنوان برترین خودرو ساز جهان معرفی نماید. از جمله این اتومبیل ها می توان به مدل مفهومی Prototype-x اشاره کرد که در ادامه به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت. طراحی داخلی ـ زیبا و هماهنگ فضای داخلی اتومبیل در اوج سادگی و هماهنگی با طرح بیرونی بسیار اسپرت طراحی شده است. نحوه رنگ آمیزی و نور پردازی داخل اتومبیل که از ترکیب دو رنگ مشکی و نقره ای تشکیل شده گویای این حقیقت است. از نکات برجسته درون کابین می توان به ارگونومی، تزئینات آلومینیومی فضای داخلی و همچنین سیستم مولتی مدیا اشاره داشت که اوج زیبایی را به همراه دارند. این سیستم مولتی مدیا که ارتباط نزدیک میان راننده و خودرو را فراهم می کند شامل یک مانیتور LCD است که با وضوح بالا وضعیت عملکرد سیستم S-AWC را به طور لحظه به لحظه در اختیار راننده گذاشته و علاوه بر آن وظیفه نمایش نقشه های سیستم ناوبری و کنترل DVD را نیز بر عهده دارد. برای تکمیل شدن طراحی داخلی اتومبیل کافیست که به صندلی های عقب سری بزنید. در هر کدام از پشت سری صندلی های جلو یک نمایشگر LCD نصب شده که اطلاعات مختلفی را به سرنشینان ارائه می دهند. طراحی خارجی ـ تیز و ملایم در طراحی بیرونی این میتسوبیشی مفهومی، که نسل جدید مدل لنسر اولوشن به حساب می آید از خطوط تیز و ملایم استفاده شده است. قسمت جلوی اتومبیل با طرح جلو پنجره، سپر و چراغ ها که تکنولوژی آئودی R8 در آن بکار گرفته شده بسیار پویا، خشن و اسپرت به نظر می رسد. همچنین خطوط برجسته و هواکش های آلومینیومی کاپوت آن نیز به ابهت این سدان کوچک و اسپرت افزوده است. در قسمت میانی تنها می توان به قوس عضلانی گلگیرها اشاره داشت که تا حد زیادی ضریب آیرودینامیک را بهبود بخشیده است. تیم طراحی میتسوبیشی به نحوه ماهرانه ای بین بخش های خودرو ارتباط برقرار کرده اند. از ویژگی های طراحی عقب این سدان مفهومی می توان به طرح پویای چراغ ها، درب صندوق و بال بزرگ آن اشاره داشت. پیشرانه ـ قدرتمند و کارا میتسوبیشی مفهومی Protoype-x مجهز به یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری DOHC همراه با سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ با کنترل الکترونیکی ( MIVEC ) است. این پیشرانه دارای یک توربو چارجر و یک اینترکولر بوده که با توجه به داشتن یک منحنی گشتاور نسبتاً یکنواخت، در تمامی دورها نیروی مناسبی در اختیار می گذارد. سیستم انتقال قدرت وظیفه انتقال قدرت پیشرانه کار آمد این میتسوبیشی بر عهده گیربکسی شش سرعته، نیمه اتوماتیک و بدون کلاچ است. این گیربکس که پوسته سبک وزن آن از منیزیوم ساخته شده، یکی از سبک ترین، کوچکترین و سریع ترین گیربکس های نیمه خودکار جهان بشمار می رود. در این گیربکس تعویض دنده ها بوسیله پدال های آلومینیومی روی ستون فرمان انجام می شود و با توجه به نبود کلاچ در سیستم آن، تعویض دنده ها در حداقل زمان صورت می گیرد. فرمان پذیری هر اتومبیل برای داشتن هندلینگ مناسب نیاز به تکنولوژی های پیشرفته در سیستم فرمان، سیستم تعلیق و بخصوص یک شاسی مناسب دارد. در این میتسوبیشی از فن آوری های روز بخوبی استفاده شده که مختصرا به بعضی از آنها میپردازیم: 1 ـ ترکیب سیستم فرمان فعال و Adaptive Drive سیستمی است که ضریب فرمان پذیری را تغییر داده و در سرعت های بالا خط مسیر رانندگی را حفظ می کند. در سرعت های بالای 110 کیلومتر بر ساعت فرمان سخت تر می شود تا پاسخگوی فرامین راننده باشد. در این حالت نسبت فرمان به دو دور از قفل تا قفل تبدیل می شود. همچنین اگر اتومبیل بر روی سطحی با ضریب اصطکاک متفاوت باشد (مثلا چرخ های سمت راست بر روی یخ و چرخ های سمت چپ بر روی آسفالت قرار داشته باشند) بلافاصله فرمان فعال برای جلوگیری از سر خوردن اتومبیل بصورت خودکار عمل می کند. سیستم Adaptive Driveنیز با بکار گیری یک پردازنده، داده های مربوط به جاده ، سرعت اتومبیل، زاویه فرمان و شتاب جانبی بدنه و شاسی را دریافت می کند. حال متوجه می شوید وقتی سیستم Adaptive Drive در کنار سیستم فرمان فعال قرار گیرد، با هماهنگ شدن با سیستم تعلیق و شاسی ، تبدیل به یک پکیج اسپرت و فوق العاده می شود. 2 ـ سیستم تعلیق RCS با بهره گیری از فن آوری کنترل غلتش ( RCS ) ابداعی میتسوبیشی که کیفیت سواری را بالا می برد، سیستم تعلیق اتومبیل در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع چند حالته انتخاب شده است. 3 ـ سیستم مدیریت شاسی کار این سیستم که مدیریت شاسی نام دارد، نظارت کامل به نحوه توزیع نیروها و هماهنگی میان سایر اجزا می باشد. همچنین بکار گیری این سیستم باعث بهبود عملکرد سیستم تعلیق و ترمز می شود. 4 ـ اسکلت آلومینیوم استفاده از آلومینیوم در بخش های مختلف مثل درب صندوق عقب، کاپوت، گلگیرها، سقف و ورودی درهای جلو و عقب که موجب کاهش محسوس وزن اتومبیل شده، اثر مستقیمی در بهبود عملکرد، هندلینگ و پایداری اتومبیل دارد. پایان سخن به طور حتم میتسوبیشی- ایکس با این چهره و امکانات برتر، بهترین جایگزین برای مدل بسیار پر طرفدار لنسر اولوشن است و از همه مهمتر خودرویی مناسب برای افراد با سلایق مختلف خواهد بود. مشخصات فنی تعداد سیلندر: 4 تعداد سوپاپ : 16 حجم موتور ( سی سی ) : 1995 حداکثر قدرت ( اسب بخار ) : 152 شتاب 0 تا 100 ( ثانیه ) : 6.8 گیربکس: 6 دنده دستی حداکثر سرعت ( کیلومتر بر ساعت ) : 225 ابعاد و نوع لاستیک : 20/255 35Rبریجستون طول × عرض × ارتفاع ( میلیمتر ) : 4350 × 1830 × 1470 فاصله بین محورها( میلیمتر ) : 2650 1 لینک به دیدگاه
sara 20 1717 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ عکس های این پست ها دیده نمیشه : 2-3-5-6-7 1 لینک به دیدگاه
Ali.Akbar 9300 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ عکس های این پست ها دیده نمیشه : 2-3-5-6-7 سلام سارا خانم پست هایی که گفتی عکس ندارن . فقط پست سه یک عکس کوچک داره 1 لینک به دیدگاه
sara 20 1717 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ Mitsubishi Lancer Evolution X 2008 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Technical Specifications Make: Mitsubishi Model: Lancer Evolution X Engine: 2.0 litre four-cylinder Aspiration: Turbocharged Maximum Power: 291 hp (217 kW) @ 6500 rpm Maximum Torque: 300 lb-ft (406 Nm) @ 4400 rpm Transmission: Five-speed manual or six-speed automated manual (TC-SST) Drivetrain: All-wheel drive برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Technical Specifications Make: Mitsubishi Model: Colt 1.5 Ralliart Engine: 1.5 litre four-cylinder Aspiration: Turbocharged Maximum Power: 147 hp (110 kW) @ 6000 rpm Maximum Torque: 155 lb-ft (210 Nm) @ 3500 rpm Transmission: Five-speed manual Drivetrain: Front-wheel drive برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سلام سارا خانم پست هایی که گفتی عکس ندارن . فقط پست سه یک عکس کوچک داره سلام پس اون ضربدر ها چیه؟ لینک به دیدگاه
Ali.Akbar 9300 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ سلام پس اون ضربدر ها چیه؟ این ضربدر ؟ Model: Lancer Evolution X این مال مدل ماشین هستش 1 لینک به دیدگاه
sara 20 1717 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام این ضربدر ها رو میگم لینک به دیدگاه
Ali.Akbar 9300 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ این ضربدر ها رو میگم من نمیبینم . پس اگر مطمئن هستی . شاید عکسی بوده ولی دیده نمیشه . من اصلا هیچ ضربدری نمیبینم 1 لینک به دیدگاه
sara 20 1717 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ من نمیبینم . پس اگر مطمئن هستی . شاید عکسی بوده ولی دیده نمیشه . من اصلا هیچ ضربدری نمیبینم یعنی تو پست 14 که نقل قول کردم هیچ ضربدری نمیبینید؟ وا عجبا :jawdrop: لینک به دیدگاه
Ali.Akbar 9300 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ یعنی تو پست 14 که نقل قول کردم هیچ ضربدری نمیبینید؟ وا عجبا :jawdrop: نه ندیدم من اینطوری میبینم 1 لینک به دیدگاه
sara 20 1717 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۸۹ نه ندیدم من اینطوری میبینم چه با نمک 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده