رفتن به مطلب

مشخصات خودروهای میتسوبیشی Mitsubishi + عکس


Ali.Akbar

ارسال های توصیه شده

کلوپ خودروهای میتسوبیشی Mitsubishi

Logo_39.jpg

از این پس کلیه خودروهای جدید و روز کارخانه شورلت در این تاپیک به نمایش در می آید .

میتسوبیشی یکی از طرفدار ترین خودروی ژاپنی است .

2009 Mitsubishi Outlander GT

2009 Mitsubishi i MiEV Sport Air Concept

2009 Mitsubishi Eclipse GT

2009 Mitsubishi Colt

2008 Mitsubishi Lancer Evolution X

  • Like 1
لینک به دیدگاه

Mitsubishi Lancer Evolution X 2008

 

4980d1247055519t-2008-mitsubishi-lancer-evolution-x-08-1280x960.jpg

 

Technical Specifications

 

Make: Mitsubishi

Model: Lancer Evolution X

Engine: 2.0 litre four-cylinder

Aspiration: Turbocharged

Maximum Power: 291 hp (217 kW) @ 6500 rpm

Maximum Torque: 300 lb-ft (406 Nm) @ 4400 rpm

Transmission: Five-speed manual or six-speed automated manual (TC-SST)

Drivetrain: All-wheel drive

 

 

 

4981d1247055519t-2008-mitsubishi-lancer-evolution-x-01-1280x960.jpg4982d1247055519t-2008-mitsubishi-lancer-evolution-x-02-1280x960.jpg4983d1247055519t-2008-mitsubishi-lancer-evolution-x-03-1280x960.jpg

 

Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009

 

4995d1247059019t-2009-mitsubishi-colt-05-1280x960.jpg

 

Technical Specifications

 

Make: Mitsubishi

Model: Colt 1.5 Ralliart

Engine: 1.5 litre four-cylinder

Aspiration: Turbocharged

Maximum Power: 147 hp (110 kW) @ 6000 rpm

Maximum Torque: 155 lb-ft (210 Nm) @ 3500 rpm

Transmission: Five-speed manual

Drivetrain: Front-wheel drive

4984d1247055548t-2008-mitsubishi-lancer-evolution-x-06-1280x960.jpg4985d1247055548t-2008-mitsubishi-lancer-evolution-x-05-1280x960.jpg

 

4986d1247055548t-2008-mitsubishi-lancer-evolution-x-04-1280x960.jpg4987d1247055548t-2008-mitsubishi-lancer-evolution-x-07-1280x960.jpg4988d1247055567t-2008-mitsubishi-lancer-evolution-x-09-1280x960.jpg

  • Like 1
لینک به دیدگاه

Mitsubishi Eclipse GT 2009

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

Technical Specifications

 

Make: Mitsubishi

Model: Eclipse GT

Engine: 3.8 litre V6

Aspiration: Natural

(Maximum Power: 265 hp (198 kW

(Maximum Torque: 262 lb-ft (355 Nm

Transmission: Six-speed manual or five-speed automatic

Drivetrain: Front-wheel drive

 

 

 

 

  • Like 1
لینک به دیدگاه

ميتسوبيشی لنسر اوولوشن

 

1.jpg

تست يک ساله : ميتسوبيشی لنسر اوولوشن

مدت زيادی است که ميتسوبيشی مدل لنسر اوولوشن را ارائه کرده است که باعث خجالت خودروهای اسپرت می شود در حاليکه ظاهری بسيار خيابانی دارد. ما مدل 2003 را با 1000 مايل کارکرد تست کرديم. در يک تست اين خودرو، به راحتی بر فورد موستانگ svt غلبه کرد. اين مساله برای يک خودروی توربو و 4 سيلندر با قيمت پايه 28978 دلار بسيار خوب است.

اين خودرو ثابت می کند که با قيمتی معادل 30 هزار دلار می توان لذت پورشه را برد. اين مدل بيشتر شبيه به يک خودرو مسابقه ای دست ساز است تا يک سدان قوی. توربو شارژر اين مدل درسرعت های بالا بسيار نمايان می شود.

3.jpg2.jpg

قيمت پايه : 28987 دلار

نوع خودرو : موتور در جلو، دو ديفرانسيل، 4 درب و 5 نفره

موتور : 2 ليتر و 4 سيلندر، دارای توربوشارژر و 4 سوپاپ برای هر سيلندر

قدرت : 271 اسب بخار در 6500 دور

گشتاور : 273 در 3500 دور

گيربکس : 5 دنده دستی

صفر تا صد : 4.6 ثانيه

مصرف سوخت : 18 مايل بر گالن در شهر و 26 در اتوبان

  • Like 1
لینک به دیدگاه

ميتسوبيشي اکلیپس Mitsubishi Eclipse 2006

 

 

pic2_28.jpg

 

نسل جديد ميتسوبيشي - اكليپس (Mitsubishi Eclipse) با ظاهري به مراتب اسپرتي‌تر و با موتوري قوي‌تر روانه بازار شد. اين خودرو در گروه خودروهاي دودر (Coupe) كوچك جاي مي‌گيرد. از موتوري 4 سيلندر خطي (Line) به حجم 2.4 ليتر استفاده كرده كه توانايي توليد 162 اسب بخار را دارد و انتقال نيرو به چرخ‌هاي جلو مي‌باشد.

 

سال ساخت : 2006

کارخانه سازنده: ميتسوبيشي

سبك : کوچک

شکل ظاهري : دو در

 

نوع موتور : 2.4 لیتر 4 سیلندر خطی

حداكثرقدرت : 162 اسب بخاردر6000 دوردردقیقه

حداكثر گشتاور : 219 نیوتن متردر4000 دوردردقیقه

سوپاپ : 4 عدد در هر سيلندر

گيربكس : 5 دنده اتوماتیک - 6 دنده دستی - 4 دنده اتوماتیک - 5 دنده دستی

ظرفيت مخزن سوخت: 60 ليتر

ميزان مصرف سوخت در شهر :10.2 ليتر براي هر 100 كيلومتر

ميزان مصرف سوخت در بزرگراه : 7.8 ليتر براي هر 100 كيلومتر

نوع انتقال قدرت : دیفرانسیل جلو

 

امکانات :

سيستم ترمز ABS - سيستم کنترل پايداري - تنظيم برقي صندلي راننده - شيشه برقي - تنظيم برقي فرمان - در باز کن باک خودرو - گرم کن شيشه عقب - رينگ اسپرت- سيستم کنترل سرعت - سيستم تهويه مطبوع - آنتن برقی - پخش راديو و CD - کيسه هواي راننده و سرنشین جلو - کيسه هواي جانبي - قفل مرکزي

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

ميتسوبيشي - لنسر Mitsubishi Lancer ES 2006

pic295.gif

ميتسوبيشي - لنسر - اي‌اس (Mitsubishi Lancer ES) خودرويي است چهاردر صندوق دار در گروه متوسط (Midi-size Sedan). كمپاني ميتسوبيشي با اعمال تغييراتي در اين مدل آن را روانه مسابقات رالي قهرماني جهان مي‌نمايد. از موتوري 4 سيلندر خطي (Line) به حجم 2 ليتر كه توانايي توليد 120 اسب بخار را نيز دارد. انتقال نيرو به چرخ‌هاي جلو مي‌باشد.

 

 

سال ساخت : 2006

کارخانه سازنده: ميتسوبيشي

سبك : متوسط

شکل ظاهري : صندوق دار

 

 

نوع موتور : 2 لیتر 4 سیلندر خطی

حداكثرقدرت : 120 اسب بخاردر5500 دوردردقیقه

حداكثر گشتاور : 176نیوتن متردر4250 دوردردقیقه

سوپاپ : 4 عدد در هر سيلندر

گيربكس : 5 دنده دستی

ظرفيت مخزن سوخت: 65 ليتر

ميزان مصرف سوخت در شهر :8.4 ليتر براي هر 100 كيلومتر

ميزان مصرف سوخت در بزرگراه : 6.7 ليتر براي هر 100 كيلومتر

نوع انتقال قدرت : دیفرانسیل جلو

 

 

امکانات :

تنظيم برقي صندلي راننده - شيشه برقي - تنظيم برقي فرمان - در باز کن باک خودرو - گرم کن شيشه عقب - سيستم کنترل سرعت - سيستم تهويه مطبوع - آنتن برقی - پخش راديو و CD - کيسه هواي راننده و سرنشین جلو

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

میتسوبیشی Prototype-x، تیز و ملایم

mitsibishi.jpg

 

سالهاست ژاپنی ها اوج هنر، کارآیی و دقت خود را به رخ دیگر می کشند، تنها کافی است اراده کنند...

ژاپنی ها براحتی توانسته اند بازار خودرو سازی آلمان و آمریکا را زیر سلطه خود ببرند. قرار گرفتن یکی از خودرو سازان ژاپنی در بین چهار سازنده بزرگ اتومبیل در جهان، صحت این موضوع را تایید می کند.

کمپانی میتسوبیشی نیز به دومین سازنده خودرو در ژاپن تبدیل شد. بتازگی این شرکت با معرفی مدل های مفهومی و تولیدی خود قصد دارد گوی سبقت را از تویوتا ربوده و خود را به عنوان برترین خودرو ساز جهان معرفی نماید. از جمله این اتومبیل ها می توان به مدل مفهومی Prototype-x اشاره کرد که در ادامه به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

طراحی داخلی ـ زیبا و هماهنگ

فضای داخلی اتومبیل در اوج سادگی و هماهنگی با طرح بیرونی بسیار اسپرت طراحی شده است.

نحوه رنگ آمیزی و نور پردازی داخل اتومبیل که از ترکیب دو رنگ مشکی و نقره ای تشکیل شده گویای این حقیقت است.

از نکات برجسته درون کابین می توان به ارگونومی، تزئینات آلومینیومی فضای داخلی و همچنین سیستم مولتی مدیا اشاره داشت که اوج زیبایی را به همراه دارند.

این سیستم مولتی مدیا که ارتباط نزدیک میان راننده و خودرو را فراهم می کند شامل یک مانیتور LCD است که با وضوح بالا وضعیت عملکرد سیستم S-AWC را به طور لحظه به لحظه در اختیار راننده گذاشته و علاوه بر آن وظیفه نمایش نقشه های سیستم ناوبری و کنترل DVD را نیز بر عهده دارد.

برای تکمیل شدن طراحی داخلی اتومبیل کافیست که به صندلی های عقب سری بزنید. در هر کدام از پشت سری صندلی های جلو یک نمایشگر LCD نصب شده که اطلاعات مختلفی را به سرنشینان ارائه می دهند.

طراحی خارجی ـ تیز و ملایم

در طراحی بیرونی این میتسوبیشی مفهومی، که نسل جدید مدل لنسر اولوشن به حساب می آید از خطوط تیز و ملایم استفاده شده است.

قسمت جلوی اتومبیل با طرح جلو پنجره، سپر و چراغ ها که تکنولوژی آئودی R8 در آن بکار گرفته شده بسیار پویا، خشن و اسپرت به نظر می رسد. همچنین خطوط برجسته و هواکش های آلومینیومی کاپوت آن نیز به ابهت این سدان کوچک و اسپرت افزوده است.

در قسمت میانی تنها می توان به قوس عضلانی گلگیرها اشاره داشت که تا حد زیادی ضریب آیرودینامیک را بهبود بخشیده است.

تیم طراحی میتسوبیشی به نحوه ماهرانه ای بین بخش های خودرو ارتباط برقرار کرده اند.

از ویژگی های طراحی عقب این سدان مفهومی می توان به طرح پویای چراغ ها، درب صندوق و بال بزرگ آن اشاره داشت.

پیشرانه ـ قدرتمند و کارا

میتسوبیشی مفهومی Protoype-x مجهز به یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری DOHC همراه با سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ با کنترل الکترونیکی ( MIVEC ) است.

این پیشرانه دارای یک توربو چارجر و یک اینترکولر بوده که با توجه به داشتن یک منحنی گشتاور نسبتاً یکنواخت، در تمامی دورها نیروی مناسبی در اختیار می گذارد.

سیستم انتقال قدرت

وظیفه انتقال قدرت پیشرانه کار آمد این میتسوبیشی بر عهده گیربکسی شش سرعته، نیمه اتوماتیک و بدون کلاچ است.

این گیربکس که پوسته سبک وزن آن از منیزیوم ساخته شده، یکی از سبک ترین، کوچکترین و سریع ترین گیربکس های نیمه خودکار جهان بشمار می رود.

در این گیربکس تعویض دنده ها بوسیله پدال های آلومینیومی روی ستون فرمان انجام می شود و با توجه به نبود کلاچ در سیستم آن، تعویض دنده ها در حداقل زمان صورت می گیرد.

فرمان پذیری

هر اتومبیل برای داشتن هندلینگ مناسب نیاز به تکنولوژی های پیشرفته در سیستم فرمان، سیستم تعلیق و بخصوص یک شاسی مناسب دارد.

در این میتسوبیشی از فن آوری های روز بخوبی استفاده شده که مختصرا به بعضی از آنها میپردازیم:

1 ـ ترکیب سیستم فرمان فعال و Adaptive Drive

سیستمی است که ضریب فرمان پذیری را تغییر داده و در سرعت های بالا خط مسیر رانندگی را حفظ می کند. در سرعت های بالای 110 کیلومتر بر ساعت فرمان سخت تر می شود تا پاسخگوی فرامین راننده باشد. در این حالت نسبت فرمان به دو دور از قفل تا قفل تبدیل می شود.

همچنین اگر اتومبیل بر روی سطحی با ضریب اصطکاک متفاوت باشد (مثلا چرخ های سمت راست بر روی یخ و چرخ های سمت چپ بر روی آسفالت قرار داشته باشند) بلافاصله فرمان فعال برای جلوگیری از سر خوردن اتومبیل بصورت خودکار عمل می کند.

سیستم Adaptive Driveنیز با بکار گیری یک پردازنده، داده های مربوط به جاده ، سرعت اتومبیل، زاویه فرمان و شتاب جانبی بدنه و شاسی را دریافت می کند.

حال متوجه می شوید وقتی سیستم Adaptive Drive در کنار سیستم فرمان فعال قرار گیرد، با هماهنگ شدن با سیستم تعلیق و شاسی ، تبدیل به یک پکیج اسپرت و فوق العاده می شود.

2 ـ سیستم تعلیق RCS با بهره گیری از فن آوری کنترل غلتش ( RCS ) ابداعی میتسوبیشی که کیفیت سواری را بالا می برد، سیستم تعلیق اتومبیل در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع چند حالته انتخاب شده است.

3 ـ سیستم مدیریت شاسی

کار این سیستم که مدیریت شاسی نام دارد، نظارت کامل به نحوه توزیع نیروها و هماهنگی میان سایر اجزا می باشد. همچنین بکار گیری این سیستم باعث بهبود عملکرد سیستم تعلیق و ترمز می شود.

4 ـ اسکلت آلومینیوم

استفاده از آلومینیوم در بخش های مختلف مثل درب صندوق عقب، کاپوت، گلگیرها، سقف و ورودی درهای جلو و عقب که موجب کاهش محسوس وزن اتومبیل شده، اثر مستقیمی در بهبود عملکرد، هندلینگ و پایداری اتومبیل دارد.

پایان سخن

به طور حتم میتسوبیشی- ایکس با این چهره و امکانات برتر، بهترین جایگزین برای مدل بسیار پر طرفدار لنسر اولوشن است و از همه مهمتر خودرویی مناسب برای افراد با سلایق مختلف خواهد بود.

مشخصات فنی

تعداد سیلندر: 4

تعداد سوپاپ : 16

حجم موتور ( سی سی ) : 1995

حداکثر قدرت ( اسب بخار ) : 152

شتاب 0 تا 100 ( ثانیه ) : 6.8

گیربکس: 6 دنده دستی

حداکثر سرعت ( کیلومتر بر ساعت ) : 225

ابعاد و نوع لاستیک : 20/255 35Rبریجستون

طول × عرض × ارتفاع ( میلیمتر ) : 4350 × 1830 × 1470

فاصله بین محورها( میلیمتر ) : 2650

  • Like 1
لینک به دیدگاه

Mitsubishi Lancer Evolution X 2008

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

Technical Specifications

 

Make: Mitsubishi

Model: Lancer Evolution X

Engine: 2.0 litre four-cylinder

Aspiration: Turbocharged

Maximum Power: 291 hp (217 kW) @ 6500 rpm

Maximum Torque: 300 lb-ft (406 Nm) @ 4400 rpm

Transmission: Five-speed manual or six-speed automated manual (TC-SST)

Drivetrain: All-wheel drive

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

Technical Specifications

 

 

 

Make: Mitsubishi

 

 

Model: Colt 1.5 Ralliart

 

 

Engine: 1.5 litre four-cylinder

 

 

Aspiration: Turbocharged

 

 

Maximum Power: 147 hp (110 kW) @ 6000 rpm

 

 

Maximum Torque: 155 lb-ft (210 Nm) @ 3500 rpm

 

 

Transmission: Five-speed manual

 

 

Drivetrain: Front-wheel drive

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

سلام سارا خانم

پست هایی که گفتی عکس ندارن . فقط پست سه یک عکس کوچک داره :a030:

 

سلام

پس اون ضربدر ها چیه؟ :ws52:

لینک به دیدگاه
من نمیبینم .

پس اگر مطمئن هستی . شاید عکسی بوده ولی دیده نمیشه . من اصلا هیچ ضربدری نمیبینم

یعنی تو پست 14 که نقل قول کردم هیچ ضربدری نمیبینید؟ :ws52: وا عجبا :jawdrop:

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...