رفتن به مطلب

افزایش قیمت در بازار کامپیوتر + قیمت لپ تاپ


شقایق31

ارسال های توصیه شده

افزایش قیمت در بازار کامپیوتر + قیمت لپ تاپ

۹۱/۰۵/۰۸

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

سناریوی بازی بازار با قیمت*ها در بازار کامپیوتر و تجهیزات دیجیتالی و... همچنان به روال سابق پیش می*رود و گویا بازار قصد ندارد اندکی آرام گیرد و هر زمزمه*ای در رابطه با رشد نرخ دلار، قیمت*ها را در بازار به جست و خیز وا می*دارد.

سناریوی بازی بازار با قیمت*ها در بازار کامپیوتر و تجهیزات دیجیتالی و… همچنان به روال سابق پیش می*رود و گویا بازار قصد ندارد اندکی آرام گیرد و هر زمزمه*ای در رابطه با رشد نرخ دلار، قیمت*ها را در بازار به جست و خیز وا می*دارد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، نمونه بارزش همین رشد ۲۰ تا ۲۵ تومانی نرخ دلار آزاد است که طی دو روز گذشته باعث رشد ۱۰تا ۲۰ هزار تومانی و در برخی موارد ۳۰ هزار تومانی قیمت*ها در بازار کامپیوتر شد.

به گفته فعالان بازار، این افزایش قیمت تنها به دلیل رشد قیمت دلار آزاد نیست. بلکه می*تواند به معنی ادامه روند صعودی قیمت دلار باشد.

آنها می*گویند، با قوت گرفتن پیش*بینی روند صعودی قیمت*ها طی روزهای آینده بسیاری از فعالان بازار طبق روال گذشته از عرضه کالاهای پرمخاطب در بازار خودداری کرده و در حال حاضر مدل*های پرمخاطب در بازار کمیاب شده*اند که البته این اتفاقی است که اکثر اوقاتی که با رشد نرخ دلار مواجه می*شویم در بازار کامپیوتر و به ویژه لپ*تاپ شاهد آن هستیم.

فعالان بازار همچنین از کاهش موجودی به دلیل سختی شرایط واردات کالا خبر داده و می*گویند، به دلیل سختی تامین ارز برای سفارش و خرید کالا ما با کاهش موجودی در بازار مواجه هستیم.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

[TR]

[TD=class: td1, width: 20]wol_error.gif[/TD]

[TD=class: td2]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 900x662.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

26-021.jpg

لینک به دیدگاه
آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:w000:

 

من چند روزه می خوام برم یه لپ تاپ بگیرم ولی فرصت نمی کنم :sigh:

 

از قدیم گفتن کار امروز رو به فردا ننداز بخاطر همیناست:banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...