رفتن به مطلب

خیزش دوباره غول فروش آنلاین: تصمیم آمازون برای عرضه سه تبلت جدید کیندل فایر


ارسال های توصیه شده

خیزش دوباره غول فروش آنلاین: تصمیم آمازون برای عرضه سه تبلت جدید کیندل فایر

 

Amazon-reportedly-plans-trio-of-iPad-rivals-501QHRVN-x-large.jpeg?1341644896

 

 

به نظر می رسد که ورود مایکروسافت و گوگل به بازار تبلت ها و همچنین رشد روز افزون بازار اسمارت فون ها، آمازون را همزمان نگران و وسوسه نموده است. زیرا پس از خبراحتمال عرضه اسمارت فون آمازون با سیستم عامل اندروید ویژه آمازون ، شایعات و شینده ها از عرضه سه مدل جدید تبلت کیندل در آینده نزدیک خبر می دهند.

 

USAToday گزارش می دهد که طبق نظر موسسه تحقیقاتی DisplaySearch، آمازون قصد دارد سه تبلت کیندل فایر جدید را برای مقابله با رقبای سرسختش به بازار بفرستد‫.‬ گفته می شود که هر سه محصول جدید این غول فروش آنلاین، هفت اینچی خواهند بود و برای عرضه در تعطیلات پایان سال آماده خواهند شد‫.‬ البته آمازون هنوز در این خصوص اظهار نظری نکرده است‫.‬

 

به گفته DisplaySearch اپل هم قصد دارد طی همین برنامه زمانی نسخه کوچکی از آیپد خود را عرضه کند. با توجه به عرضه تبلت هفت اینچی قدرتمند گوگل در هفته گذشته، احتمال صحت پیدا کردن شایعات این چنینی قوت بیشتری یافته است. گوگل، آمازون و اپل برای جذب مشتریان بیشتر و حفظ وفاداری آنها به برند خود، با عرضه ابزارهای متنوع و کاربردی که به امکاناتی چون فروشگاه عرضه محصولات چند رسانه ای و سرویس های کلود مجهز هستند، در نبرد سختی با یکدیگر روبرو شده اند.

 

طبق پیش بینی های DisplaySearch آمازون قرار است تبلت های خود را به این صورت عرضه کند:

یک تبلت هفت اینچی جدید مجهز به وای فای، تبلت دوم با صفحه نمایش بهتر (۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل)، دوربین و وای فای، و تبلت هفت اینچی سوم علاوه بر دوربین و وای فای، دارای قابلیت 4G خواهد بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...