رفتن به مطلب

موبایل اندرویدی از جنس گیاه بامبو


panisa

ارسال های توصیه شده

چندی پیش یک شرکت کوچک انگلیسی با نام AD تصمیم به ساخت گوشی هوشمند ADzero Bamboo گرفت که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکرد و مهم ترین ویژگی آن جنس بدنه آن بود که از گیاه بامبو ساخته شده بود. این ایده برای اولین بار توسط Kieron-Scott Woodhouse در دانشگاه Middle*** مطرح شد. و بعد از آن نیز به این دانشجو پیشنهاد شد تا طرح خود را به واقعیت تبدیل کند. تا مدتی از این طرح خبری نبود ولی به تازگی تصاویر یا کانسپشن هایی از این گوشی هوشمند بر روی وب سایت شرکت AD قرار گرفته است.

babmoo1.png

 

 

در این تصاویر میتوان طراحی کلی این گوشی را مشاهده کرد. لنز دوربین این دستگاه در قسمت پشت سمت بالا و در وسط قرار دارد. هم چنین ورودی microUSB و جک ۳٫۵ میلیمتری برای اتصال هدفون در بالای دستگاه طراحی شده است. و فرم جدیدی از کلید مرکز صفحه در این گوشی قرار دارد که به نظر چوبی میرسد.

 

bamboo2.png

 

 

طراحی این گوشی به نظر بی نظیر میرسد ولی تاکنون هیچ صحبتی درباره سخت افزار آن به میان نیامده است. شرکت سازنده این گوشی ، AD ، اعلام کرده است این دستگاه دارای نسخه ۴٫۰ سیستم عامل اندروید به همراه رابطه کاربری ADOAS میباشد. فعلا نمیشود نظری قطعی در رابطه با دیگر مشخصات این دستگاه داد ولی شرکت تولید کننده آن گفته است که این گوشی بسیار زیبا و در عین حال ساده میباشد. با این حال احتمال میرود قطعات بسیار مدل بالا و به کار رفته در گوشی های هوشمند بسیار جدید در این محصول نیز به کار رود.

 

bamboo3.png

 

به گفته شرکت AD این گوشی هوشمند در ربع چهارم امسال عرضه خواهد شد و در صورتی که دچار تاخیر شود در ربع اول سال ۲۰۱۳ عرضه میشود. این دستگاه به طور رسمی در کشور های چین و انگلستان معرفی میشود ولی فعلا مشخص نیست که کاربران باید چه مبلغی را برای داشتن این گوشی دوست داشتنی بپردازند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...