رفتن به مطلب

شاخ و شانه کشیدن بیل گیتس برای اپل


شقایق31

ارسال های توصیه شده

IMAGE634775473865191570.jpg

 

 

 

شاخ و شانه کشیدن بیل گیتس برای اپل؛ تبلت مایکروسافت تبلت*ها و PC* را پیوند می*دهد اما شما نمی*توانید! 1.png

 

سخت افزار - بیل گیتس معتقد است اولین تبلت مایکروسافت با نام Surface با موفقیت تبلت*ها و کامپیوترهای شخصی را به هم پیوند می*دهد و این همان چیزی است که اپل در انجام آن ناتوان بوده است.

 

 

بنیانگذار مایکروسافت در اظهار نظری جالب در مورد اپل گفت که این شرکت برای رقابت با ظاهر و ساختار جذاب تبلت Surface احتمالا باید تغییراتی را در نسل*های بعدی آی*پد ایجاد کند. این در حالی است که گیتس معمولا از حاشیه و شاخ و شانه کشیدن برای شرکت*های رقیب دوری می*کند.

گیتس در این باره گفت: وقتی Surface را در دست می*گیرید متوجه می*شوید که بین یک تبلت و کامپیوتر شخصی مرزی وجود ندارد و چیزی را از دست نمی*دهید. با Surface چیزی را از دست نمی*دهید و هر کاری را که با کامپیوتر شخصی*تان انجام می*دهید، با Surface هم امکان پذیر است. این تبلت نگاه کاربران به دستگاه*های الکترونیکی را تغییر خواهد داد و تعریف جدیدی از یک کامپیوتر شخصی ارایه خواهد کرد.

اپل تاکنون حرفی از پیوند مک بوک و آی*پد نزده و شایعات مبنی بر ساخت چنین دستگاهی را به شدت رد کرده است.

گیتس همچنین در مورد موفقیت استیو جابز در طراحی آی*پد و ناکامی مایکروسافت در این زمینه صحبت کرد. به گفته گیتس، مایکروسافت خیلی زود به بازار تبلت*ها پا گذاشت، در حالی که اپل زمان*بندی داشت و محصول بهتری را ارایه کرد.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...