mim-shimi 25686 ارسال شده در 6 مهر، 2012 سلام به همه دوستان کسایی که می خوان امسال ارشد بدن، از فردا یه برنامه میریزیم که در پایان یه زمان از پیش تعیین شده، مبحث مشخصی رو خونده و رفع اشکال کنیم تو یه تاریخ موافقین؟ نظر؟پیشنهاد؟انتقاد؟ 2
Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 14 مهر، 2012 من که کاملا موافقم خیلی خیلی خوبه.ببخشیدتشکرهام غیر فعال بود.امیدوارم عملی بشه> 2
ارسالهای توصیه شده