رفتن به مطلب

آیکون‌های Office 2013 و امکان مشاهده و ویرایش PDF در آن


poor!a

ارسال های توصیه شده

نسخه‌ی ۱۳ مجموعه‌ی آفیس نسخه‌ی بعدی این مجموعه‌ی محبوب و پرکاربرد است و این نسخه هم مثل نسخه‌های قبلی دارای آیکون‌های خاص و جدیدی برای یکایک نرم‌افزارها می‌باشد. قابلیت مهمی که در این مجموعه اضافه شده امکان باز کردن و ویرایش PDF است.

 

 

 

 

 

 

 

OneNote-2013.png.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

Excel-2013.png.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

تصاویری که از این نسخه به دست آمده نشان‌دهنده طرح کلی مجموعه است، با توجه به آیکون‌های نرم‌افزار Excel و OneNote متوجه می‌شویم که حرف مربوط به هر نرم‌افزار یعنی N و X داخل یک مستطیل کمی مورب رسم شده است، بنابراین سایر نرم‌افزارها نیز چنین آیکونی خواهند داشت.

 

 

 

 

 

 

Word-2013-Reading-Mode.jpg.jpeg

 

 

 

 

خبر ویژه برای کسانی که می‌خواهند فایل‌های PDF (مخفف Printable Document Format است و در واقع فایلی است که برای پرینت بهینه و آماده شده است) را مشاهده و ویرایش کنند، این است که در Office 2013 این امکان به صورت داخلی وجود دارد و نیازی به استفاده از سایر نرم‌افزارها نیست، تنها کافی است که فایل را باز کرده و ویرایش آن را شروع کنید!

 

 

 

 

شایعات حاکی از آن است که نسخه‌ی بتای عمومی در یکی دو هفته‌ی آتی منتشر می‌شود، بنابراین اخبار را دنبال کنید و منتظر باشید، قابلیت‌ها و امکانات خوب آن را آزمایش کنید و ببینید ارتقا به این نسخه می‌ارزد یا خیر؟

 

 

 

 

 

نکته‌ی مهم برای ایرانی‌ها این است که نرم‌افزارهای موجود برای ویرایش PDF به سختی زبان فارسی را پشتیبانی می‌کنند و مشکلات متعددی دارند. اگر آفیس ۱۵ (سال ۲۰۱۳ نسخه‌ی ۱۵ آفیس منتشر می‌شود) چنین امکانی را فراهم کند کمک بسیار زیادی به کاربران ایرانی کرده! عقیده‌ی شما چیست؟

 

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...