رفتن به مطلب

سیستم کنترل هوشمند موتورخانه bms


ارسال های توصیه شده

[h=3]سیستم کنترل هوشمند موتورخانه:[/h]سیستم­های موجود سیستم­های بسیار قدیمی هستند و دمای آبگرم تولیدی در آنها به صورت دستی کنترل می­شود و دمای تنظیم شده در آنها در فصول مختلف سال معمولا تغییر نمی­کند و این امر موجب هدر رفت بالای انرژی خواهد شد. با توجه به افزایش قابل توجه قیمت حامل های انرژی برای کاهش هزینه باید به سمت اصلاح سیستم موتورخانه خود حرکت کرد.

 

هوشمند سازی موتورخانه فرآیندی است که درآن با کنترل مشعلها و پمپها، موجب مصرف بهینه انرژی می گردد. سیستم موتورخانه هوشمند زیمنس به تعداد طبقات و واحدهای ساختمانی ارتباطی نداشته و همچنین برای نصب آن نیازی به تخریب ساختمان و یا تغییر در موتورخانه نمی باشد. لذا کمترین هزینه را در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت. در پروژه های انجام شده توسط این شرکت نیز کاهش قابل ملاحظه¬ای در کاهش مصرف گاز (بین 15% تا 40%) مشاهد شده است. با توجه به افزایش پلکانی قیمت گاز (با در نظر گرفتن حداقل 15% کاهش مصرف) کاهش 30% در گاز بهای مصرفی هر دوره مشاهده می گردد. در صورت نصب در ساختمان های اداری و کاهش 40% در مصرف گاز، کاهش 70% در گاز بهای آن ساختمان مشاهده می گردد.

در عین حال این امر موجب کاهش استهلاک تجهیزات تاسیساتی ساختمان نیز می­شود.

 

 

این پاور پوینت از چگونگی عملکرد سیستم کنترل هوشمند

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...