kingi 159 ارسال شده در 30 شهریور، 2012 سلام به دوستان عزيز فيزيكي. اينجا انگار خيلي خلوت!! راستش قصدم از زدن اين تاپيك اين بود كه همسر من ميخواد امسال واسه ارشد بخونه.منم ميخوام هركاري از دستم برمياد واسه موفقيتش انجام بدم.خيلي دنبال اينكه كدوم موسسه خوبه؟چه منابعي خوبه؟از كدوم درسا شروع كنه خوبه گشتم،اما هيچ چيزي پيدا نكردم .ما دوسال پيش يه همچين تاپيكي تو بخش مكانيك درست كرديم و يه ارشيو خيلي خوبي درست كرديم كه هرتازه كاري كه ميخواست شروع كنه كاملا ميدونست چيكار كنه،از كجا شروع كنه. اومدم اينجا كه ببينم تو اين بخش هم همچنين چيزي هست اما هيچي نديدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به نظر من بياين اينجا تجربياتتون به همديگه انتقال بديد .مطمئن باشيد بي نهايت به دردتون ميخوره 3
پاییزان 3604 ارسال شده در 19 آبان، 2012 سلام به دوستان عزيز فيزيكي.اينجا انگار خيلي خلوت!! راستش قصدم از زدن اين تاپيك اين بود كه همسر من ميخواد امسال واسه ارشد بخونه.منم ميخوام هركاري از دستم برمياد واسه موفقيتش انجام بدم.خيلي دنبال اينكه كدوم موسسه خوبه؟چه منابعي خوبه؟از كدوم درسا شروع كنه خوبه گشتم،اما هيچ چيزي پيدا نكردم .ما دوسال پيش يه همچين تاپيكي تو بخش مكانيك درست كرديم و يه ارشيو خيلي خوبي درست كرديم كه هرتازه كاري كه ميخواست شروع كنه كاملا ميدونست چيكار كنه،از كجا شروع كنه. اومدم اينجا كه ببينم تو اين بخش هم همچنين چيزي هست اما هيچي نديدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به نظر من بياين اينجا تجربياتتون به همديگه انتقال بديد .مطمئن باشيد بي نهايت به دردتون ميخوره سلام دوست عزیز من هم دارم برای کنکور 91می خونم و با همین مشکلات درگیرم(فعلا که فقط دارم یک بعدی می خونم ،بدون تست) یکی از دوستان که الان دانشجوی ارشد کتاب آزمون های کارشناسی ارشد(مجموعه فیزیک) که انتشارات سنجش ودانش هست دارای پاسخ تشریحی رو معرفی کرد که من نتونستم پیداش کنم(البته انتشارات سنجش و دانشو) میگفت از هر کلاس و موسسه ای بهتره ..... لطفا اگه جواب سوالاتو پیدا کردی به منم خبر بده . ممنون و موفق باشی 4
kingi 159 سازنده ارسال شده در 25 آبان، 2012 من آزمون پارسه ثبت نام کردم و فعلا چند تا کتاب مرجع مثل تحلیلی آریا و کوانتم آیزبرگ خریدم. از کتاب های تست هم فعلا اینا خریدم: مکانیک تحلیلی پوران پژوهش فیزیک پایه مدرسان شریف زبان عمومی پوران ریاضی فیزیک مدرسان شریف 1
kingi 159 سازنده ارسال شده در 25 آبان، 2012 کسی تعداد سوالایی که از هر بخش از هر درس میاد داره ؟ مثلا از فلان مبحث چند تا سوال میاد . اگه معلوم بشه از چه بخش هایی هم سوال میاد هم خوبه 2
خاطره بانو 13 ارسال شده در 30 آذر، 2012 سلام منم دارم واسه کنکور ارشد92 میخونم. این تحلیل کنکور 91 که از سایت ماهان گرفتم. امیدوارم به درد بخوره. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
ارسالهای توصیه شده