رفتن به مطلب

فن آوری های مدرن تولید ریخته گری فولاد برای مدل از فوم


ارسال های توصیه شده

فن آوری های مدرن تولید ریخته گری فولاد برای مدل از فوم

 

بیش از 75٪ ریخته گری فلز با استفاده از قالب ماسه که به آنها در فلز ریخته منتشر می کنند گاز، عمدتا متشکل از محصولات احتراق و تبخیر کلاسور شن و ماسه ریخته گری. کارآفرینان را در مورد تکنولوژی های سازگار با محیط زیست برای فلز دقیق ریخته گری و پیچیدگی می دانم که نیست - ریخته گری مدل از فوم، ریخته گری مدل gasified نامیده می شود (LGM)، انگلیسی نام LGM - را فراموش کرده اید فوم فرآیند ریخته گری به معنای واقعی کلمه به معنی فرایند ریخته گری از دست دادن فوم، دلالت بر استفاده از مدل فوم است. در همین حال، در 50 سال از زمان آغاز به کار آن، تولید سالانه ریخته گری در جهان در این راه به 1.5 میلیون تن رسیده است.

در ریخته گری ریخته گری دقیق ترین مدل برای استفاده از تنها. اگر شن و ماسه ریخته گری به صورت یکبار مصرف استفاده می شود، اما در حال حاضر از آن زمان به مدل های فوم یکبار مصرف است. آنها شبیه به بسته بندی برای تلویزیون به جرم در دستگاه های سکه ای مهر. در مورد فن آوری های مشابه از مدل فوم برای ریخته گری فلز ساخته شده است. برای یک سری از ریخته گری، مدل با استفاده از تزریق دانه های پلی استایرن به قالبهای آلومینیوم (بسیاری از مدل های کوچک)، به دنبال آن کف و پخت از گلوله های با حرارت دادن این قالب در عرض چند دقیقه تا حدود 130 درجه سانتی گراد ساخته شده قالب آلومینیوم ریخته گری دقیق، تولید، اما اغلب این است که توسط ماشین کاری انجام می شود. در این قالب می تواند هزار یا بیشتر از مدل فوم.

برای ریخته گری تنها و بزرگ با وزن به تن چند مدل از صفحات اسفنجی را سیم nichrome در قالب و یا دستگاه های CNC حکاکی و فرز گرم قطع است. سپس مدل جوهر خشک شدن سریع پلی استایرن با پودر مقاوم، چسب را به کف مخروطی است، در یک ظرف، که در آن ریخت و شن و ماسه خشک قرار می گیرد، پوشش و ریختن فلز مذاب از طریق مخروطی. وقتی تبخیر پلی استایرن (فوم از دست رفته ") شما را پر کنید و مدل با فلز جایگزین. هنگامی که فلز جامد را در قالب ریخته گری ماسه در هنوز، است که توسط مدل پر از شن و ماسه (ریخته گری) مطمئن، زمان به شکل معکوس از این ریخته گری است.

تشکیل با ریختن بخارات فلز از یک ظرف را با مکش پمپ - پشتیبانی از خلاء در حدود 0.5 اتمسفر، در حالی که این خلا مهر و موم و دارای شن و ماسه در همین موقعیت را در جایگزینی مدل های فلزی است. سپس گاز را از طریق سیستم خلاء دودکش عمل می کند برای بازیافت و دفع سیستم حرارتی کاتالیزوری، پس از احتراق است. وجود دارد و آنها در حدود 98٪ اکسید، و در شکل بخار آب و دی اکسید کربن به جو در خارج از مغازه های محل است، منتشر شده است. فرم های سنتی با فلز پلت چسبان پس از ریختن دود به داخل اتاق، مهم نیست، چگونه تهویه کار مغازه های منطقه، و حذف گازها از پمپ شن و ماسه خشک 10-12 زمان ها را کاهش می دهد هوا شاخص آلودگی مغازه منطقه کار در مقایسه با ریخته گری سنتی در قالب ماسه با توجه به اندازه گیری غلظت ناخالصی فروشگاه در هوا.

تشکیل سیلیس پس از از بین بردن ریخته گری از قالب سرد با توجه به قدرت عملکرد بالا معمولا در لوله کشی سیستم پنوماتیک بسته حمل و نقل، به استثنای اسپری آن را به مغازه. تقریبا یک سوم می رود به آن را termoregeneratsii، که در آن از بقایای محصولات پلی استایرن تخریب چگال مرخص، و سپس، mingling با بقیه نصب کنید بعد از خنک شدن در کولر مداوم بسته دوباره به قالب تغذیه است. به عنوان یک نتیجه از دست دادن شن و ماسه کار باید چند درصد تجاوز نمی کند - در حال بیدار شدن از خواب، فرسایش با گاز مکش، و غیره

بخش قابل توجهی از پناهگاه پیچیده لوله کشی و تجهیزات خنک کننده و ذخیره سازی از شن و ماسه معمولا به کار در خارج از محوطه مغازه نصب شده در دیوار بیرونی آن، با شن و ماسه خشک، که ترس از سرما، به سرعت در هوا باز سرد است. جداسازی جریان لوله بسته شن و ماسه، ساکشن فرم و متعاقب آن پس از احتراق گازهای در رابطه با یک مدل تولید پاک امکان ایجاد فروشگاه تولید بالا سازگار با محیط زیست می سازد.

ایمنی محیط زیست از این روند همچنین ارائه یک استثنا به کلاسور سمی آن و مقدار زیادی از شن و ماسه مخلوط قالب گیری و هسته (معمولا از 2 تا 4 تن زباله مخلوط با پلت چسبان به روگرفت تن از ریخته گری در)، و نیز حمل و نقل، و حذفی ریخته گری. به عنوان مثال، یک مکعب است. مدل پلی استایرن متر وزن آن 25 کیلوگرم است. اگر او 7 تن از آهن مذاب، سپس با صرف 1 تن ریخته گری 25/7 = 3.6 کیلوگرم پلیمر جایگزین کرد. و در فرم های سرد و سخت شدن رزین با مصرف 3٪ مخلوط پلت چسبان 3 متر، که می شود برای 1 تن از بازیگران پلیمر نرخ جریان شکمبند زنان لازم می آمیزد است .03 h3000 = 90 کیلوگرم، که 90/3، 6 = 25 بار بیشتر است.

ریخته گری حاصل دارای دقت بالا و ارائه رقابتی. برگزاری یک مدل سبک تر، شما می توانید ببینید و درک عمق پیکربندی آینده تمام بازیگران و تنظیم معایب آن، که تحت قالب عادی پیچیده میله های ریخته گری چند آن را انجام دهد. مدل فوم آسان تر است تا چدن در 7000/25 = 280 بار، آن را - اگر تو را از درجه اعتبار ساقط است، که پس از آن را به فلز تبدیل شده است.

بنیان گذاران ما به چنین قابلیت هایی فن آوری و کیفیت ریخته گری عادت کرده اند، به عنوان کلیشه های ذاتی در تمام موسسات، مانع درک درستی از پتانسیل این تکنولوژی است. شکمبند زنان سوخته پلیمر، بدون خلیج بوی کانکتور (اتصال دهنده ها در دسترس نیست) و جابه جایی از میله های و اشکال در مجلس تشکیل می دهد، زیرا هیچ میله های خود را با تمام مشکلات تولید و حذفی وجود دارد. مناطق صنعتی - مدل سازی، قالب سازی، ذوب، تصفیه فاضلاب، تقریبا به همان اندازه و با وسایل ساده مجهز شده است.

از آنجا که مدل در ماسه خشک در ظرف ایستاده در جدول ارتعاشی، که در آن شن و ماسه در اطراف 1-1.5 دقیقه فشرده قرار داده شده است، بدون نیاز به ماشین های قالب گیری دقت، اکستروژن، و دستگاه مونتاژ اشکال وجود دارد. تمرکز به تولید سبک ترین مدل های با چگالی از مواد 25-26 کیلوگرم / مس منتقل شده است. متر، که معمولا بر روی دستان زنان تکیه می کنند.

برای تولید ریخته گری استفاده می شود چرخه نیمه خود کار مدل های کف بالا آمده که به مدت حدود سه دقیقه را به خود اختصاص است. آنها از صنعت بسته بندی قرض گرفته شده، جایی که آنها برای تولید بسته بندی فانتزی، بسته بندی سبک، و همچنین پانل های تزئینی و عناصر نمای ساختمان استفاده می شود. شرایط کار، شرایط تولید، بسته، به جای تصویر قدیمی دودی "ریخته گری است." به این ترتیب، چدن و ​​فولاد از همه نوع، برنز، برنج و آلومینیوم ریخته گری از همه علامت های تجاری است. در جعبه "درخت یا بوش" به زودی ممکن است ده ها تن از ریخته گری، ریخته در صنعت طلا و جواهر، با تقریبا با دقت اشاره کردن دقت و صحت. تا 90٪ ریخته گری را می توان بدون ماشینکاری بیشتر استفاده می شود.

روش شرح داده شده است که بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با سنتی. در 1 متر ریخته گری صرف 50 کیلوگرم ماسه کوارتز، 25 کیلوگرم antiburning پوشش، 6 کیلوگرم پلی استایرن و 10 متر مربع است. متر فیلم پلی اتیلن. 100-150 کیلووات ساعت - هزینه پایین از مواد تشکیل دهنده مدل می تواند حداقل 100 دلار در هر 1 تن از ریخته گری، ریخته گری برای قرار دادن کل حجم ظرف تولید ریخته گری 70-80٪ خوب، صرفه جویی در دسته 250-300 کیلوگرم فلز و برق صرفه جویی وزن ریخته گری در مقایسه با 10-20٪ به فلاسک قالب متعارف کاهش می یابد.

صرفه جویی های بزرگ توسط قالب ریخته گری پیچیده ای از فولادهای مقاوم در برابر سایش (کامیون و قطعات bronefuterovok کرم، قطعات بدن) به دست به شدت کاهش می یابد هزینه ماشینکاری. پور هیچ محدودیتی بر روی طراحی و پیکربندی چرخ، sprockets، بلوک سیلندر و سر، نازل موتورهای بنزینی و دیزلی، میل لنگ، و غیره هزینه های سرمایه ای برای سازماندهی و راه اندازی تولید شده توسط 2-2.5 برابر کاهش می یابد. تجربه اجرای سایت با ظرفیت تا 50-150 تن / ماه نشان داد که دوره بازپرداخت 1.5 سال تجاوز نمی کند.

شما می توانید این مناطق را در مغازه اهنگری، حرارتی و تعمیر قرار می دهد. اگر شما ایجاد و یا بازسازی "ریخته گری ریخته گری مدل های ساخته شده از پلی استایرن - کسب و کار، که در آن فلز به تجهیزات و نیروی کار ترجمه را به یک محصول رقابتی است. کشورهایی که در آن فلز از سنگ معدن خود را در پردازش عمیق خود را، به دست آوردن فرصت به ضرب و شتم رقابت. پوند امروز، بلک متال (در رتبه و جعبه فایل، آهن، قراضه) هزینه متوسط ​​کیلوگرم 0،5 دلار از محصولات فلزی در ماشین یا تانک در حال حاضر $ 50 ... 100، و هواپیما - $ 1500 ... 2000. جایگزینی صنعت صادرات در صادرات ماشین آلات و تجهیزات - تعیین کننده عوامل اجتماعی - 1 از مراحل در انتقال مواد خام در اقتصاد با تکنولوژی بالا و نقش در تقسیم جهانی کار، زمانی که رقابت های اقتصادی است که به طور فزاینده رقابت علمی، فنی، طراحی و پیاده سازی از نوآوری های تکنولوژیک مصمم است و توسعه اقتصادی، امنیت اقتصادی سپرده.

افزایش جریان اطلاعات مربوط به ثبت اختراع، نشان دهنده توجه جدی در این تکنولوژی، همه از شرکت مهندسی پیشرو. جریان فرآیند و الگوهای توزیع فضایی در حجم به شکل ظرف مناسب است برای اولین بار به یک کامپیوتر شبیه سازی و ساخت تجهیزات الگو به طور فزاینده ای 3D و گرافیکی برای برنامه نویسی ابزار CNC دستگاه استفاده می شود. ایجاد، طراحی و پیاده سازی در تولید ده ها تن از گونه های از نقاله گیاهان مجهز با منبلترس و خطوط مداوم است. جزئیات مهندسی شهری، و غیره، آنها هستند به خوبی در ساخت موتور خودرو تاسیس شده، ریخته گری truboarmatury و پمپ قطعات، ساخت مسکن در موتور، با این حال، بسیاری از شما با کارخانه کوچک، شامل مدل سازی، قالب سازی، ذوب و سایت های پالایش، مجهز با وسایل ساده، برای سیاه پوستان و آلیاژهای غیر آهنی. تنها در چین در سال 2006 حدود 200 گیاهان تولید 300 تن / سال وجود دارد.

اکثر سازندگان خودرو در اروپا، آسیا و آمریکا هر سال در خودروهای تولید چند صد هزار تن از ریخته گری دقیق، به دست آمده به عنوان توصیف استفاده می شود. جنرال موتورز، فورد موتورز، BMW، فیات، VW، Renualt و چندین شرکت دیگر کرده اند در طول سال 1980-1990 در تولید از این روش برای ریخته گری بلوک موتور، سر، بلوک، مصرف و اگزوز منیفولدهای، میل لنگ انواع محبوب ترین موتورهای رفته است.

در موسسه های فیزیکی و فنی از فلزات و آلیاژهای (FTIMS) ناس (گروه فرم تحت هدایت OI استاد Shinsky) تجهیزات طراحی و راه اندازی تعدادی از سایت ها در روسیه و اوکراین، تجهیزات از جمله در لهستان و ویتنام. در بوته آزمایشی در FTIMS کیف پور آهنی و غیر آهنی فلزات وزن 0،1-1500 کیلوگرم به 50 T / ماه، کار از تکنولوژی و قالب برای احداث نیروگاه های جدید، طراحی و تجهیزات خطوط برنامه و بخش ریخته گری منطقه مشتری، که هستند و سپس به شرکت ریخته گری تحویل راه اندازی تجهیزات پیچیده و معرفی فن آوری های به تولید.

پتانسیل تولید LGM فن آوری است به دور از خسته. همچنین اجازه می دهد تا شما را به دریافت بازیگران فن آوری کم منافذ بزرگ، لانه زنبوری و قاب ریخته گری، ریختن نه تنها فلزات و آلیاژهای، بلکه برای به دست آوردن کامپوزیت و سازه های تقویت شده، که ویژگی های بهبود یافته اند. در مدل قبل وارد شده را به قطعات و یا مواد مختلف که ساخت و ساز، کامپوزیت یا تقویت شده را تشکیل می دهند و تحمیل فشار گاز در اشباع فلزی مایع را افزایش می دهد، ثبات از محصولات مانند با اینسرتهای از طول 1 متر

LGM متعلق به صنایع با تکنولوژی بالا، که دسترسی به توسعه پایدار از شکاف تکنولوژیکی، هنگامی که اقتصاد داخلی در حال رشد است جزء مواد خام به محصولات با ارزش افزوده تحت سلطه و کاهش رقابت پذیری تولید را فراهم می کند. اگر در 80 سال گذشته در ساختار صنعت داخلی و صادرات کالا وزن دستگاه حدود 30 بود ... 40٪ و آهن و صنعت فولاد به دو تا سه برابر کمتر بود، اما امروز برعکس است. این توسعه ریخته گری - یک گام به ریکاوری و رشد را از ماشین سازی داخلی، تبدیل این کشور را از فروشنده در صادرات محصولات نیمه تمام با ارزش تکنولوژیکی اضافه شده است. کاهش وابستگی به واردات از صنعت ملی ایده ها، فناوری ها و محصولات، اجرای برنامه های خود را از توسعه نوآورانه، ما را قادر خواهد ساخت از شرکت کنندگان برابر در فرآیندهای نوآوری جهانی برای تبدیل شدن به.

لینک به دیدگاه
منم از ریخته گری خوشم میاد5c6ipag2mnshmsf5ju3z.gif

یکم میشه در مورد ریخته گری بگین؟

مرسی:icon_gol:

 

 

بنا به تعریف ،ریخته گری شکل دادن فلزات و آلیاژها از طریق ذوب فلز و ریختـن آن در محفــظه ای به نام قـالب است که مطـابق با شکل مـورد نیـاز ساخته می شــود . در تعریف فوق نکات عمده ای نام برده شده که هر یک نیازمند تعریف دقیقی است تا بتوان در ابتدای سخن مفهوم و مضمون تعریف ریخته گری را دریافت .

لغت «ریخته گری » حقیقت این روش از شکل دادن اجسام و فلزات را در زبان فارسی بیان می کند . در زبان فـارسی ریخت و ریـختن دو معنــای کاملا جداگانه دارند که در بیان این روش صنعتی هر دو معنی به کار می رود.اول ریخت به معنای شکل و قیافه و دوم , ریخت و ریختن به معنای سر ریز کردن و پخش کردن است. چنانچه به تعریف ریخته گری توجه شود هـر دو معنی ریختن و شکل دادن از آن درک می شود و از این رو می توان تأکید کرد که اصطـــلاحاتی نظیر ذوب فلــزات ، قالبگیری ، قالب سازی و کوره گـری به تنهایی ریخته گری نیستـند و بلکه هر یک بخشی از مجمــوعه ی عملیـــاتی هستند که کلا «ریخته گری » نامیده می شود .

 

:icon_gol:

لینک به دیدگاه

بنا به تعریف ،ریخته گری شکل دادن فلزات و آلیاژها از طریق ذوب فلز و ریختـن آن در محفــظه ای به نام قـالب است که مطـابق با شکل مـورد نیـاز ساخته می شــود . در تعریف فوق نکات عمده ای نام برده شده که هر یک نیازمند تعریف دقیقی است تا بتوان در ابتدای سخن مفهوم و مضمون تعریف ریخته گری را دریافت .

لغت «ریخته گری » حقیقت این روش از شکل دادن اجسام و فلزات را در زبان فارسی بیان می کند . در زبان فـارسی ریخت و ریـختن دو معنــای کاملا جداگانه دارند که در بیان این روش صنعتی هر دو معنی به کار می رود.اول ریخت به معنای شکل و قیافه و دوم , ریخت و ریختن به معنای سر ریز کردن و پخش کردن است. چنانچه به تعریف ریخته گری توجه شود هـر دو معنی ریختن و شکل دادن از آن درک می شود و از این رو می توان تأکید کرد که اصطـــلاحاتی نظیر ذوب فلــزات ، قالبگیری ، قالب سازی و کوره گـری به تنهایی ریخته گری نیستـند و بلکه هر یک بخشی از مجمــوعه ی عملیـــاتی هستند که کلا «ریخته گری » نامیده می شود .

 

:icon_gol:

 

مرسی.خیلی جالب بود.با این مثال همیشه مفهوم ریخته گری تو ذهنم میمونه:a030:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...