رفتن به مطلب

نيم ميليارد تومان در ده روز ، فروش «خوابم مياد»


ارسال های توصیه شده

f49f5f68d5dcd6efad7c013a67d8e0c6.jpg

 

خبر خوش رونق گيشه‌ها با فيلم رضا عطاران در شرايطي كه سينماي ايران روزهاي خوشي را نمي‌گذراند، باعث شد تا اميد و رونقي هر چند مقطعي به سالن‌هاي خلوت اين روزها بيايد. پس از ركود و بي‌رونقي گيشه‌ سينماها از ابتداي سال، «خوابم مي‌آد» اولين ساخته رضا عطاران توانسته فروش چشمگير و اميدواركننده‌اي داشته باشد. اين رقم فروش هم در شرايطي‌ست كه سينما آزادي به عنوان پرفروش‌ترين سالن اين سال‌هاي سينماي ايران را به دليل اتفاق‌هاي عجيب اين روزها در اختيار ندارد و آمار فروش فيلم بدون اين سينما محاسبه مي‌شود.

 

در آمار و ارقام سينماهاي تهران، «خوابم مي‌آد» رضا عطاران توانسته در هفته اول اكران خود به فروش 320 ميليون توماني دست پيدا كند. اين ركورد فروش در مقايسه با هفته اول «ورود اقايان ممنوع» - فيلم پرفروش همين ماه در سال گذشته - حدود صد ميليون تومان بيشتر بوده و احتمال عبور از ركورد سه ميلياردي آن هم مي‌رود.

«خوابم می‌آد» ساخته رضا عطاران اكنون پس از گذشت 10 روز از اکران خود با در اختیار داشتن ۲۸ سینما، 500 میلیون تومان فروش داشته است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...