عاطفه کوچولو 2897 ارسال شده در 20 شهریور، 2012 سلام به بيكار اصلي( خودم ) و سلام به بيكاران عزيز و ارجمند ببينيد زندگي براي ما در چند چيز خلاصه مي شود كه عبارتند از لت تاب و نت و در مواردي هم با اس ام اس بازي مي دونم وقت امتحانا كتابها رو كه باز مي كنيد مي بينيد ورقهاش هنوز تميز و دست نخوردس پس نتيجه مي گيريد در يك مدت زمان بسيار كوتاه كتابو تا ُآخرش بخونيد تا امتحان رو قبول شين از قضا هر چي مي خونيد هيچي كه نمي فهميد ورقه هاش تموم هم نمي شه پس يه راه حل بيشتر نمي مونه اونم ت ق ل ب به به عجب كاريه پس سر امتحان همگي با هم دست در دست هم دهيم به مهر نمره را كنيم آباد :hapydancsmil:
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری