رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

این پژوهش ایده ای برای افزایش سختی جانبی سازه های قاب - دیوار در ساختمان های بلند به وسیله سخت کردن یک و یا تعداد از طبقات در ارتفاع میانی یا بالایی ارائه می دهد. سختی برشی قاب به وسیله سخت کردن طبقه ای از سازه به کمک بتن یا مصالح بنایی و یا اضافه کردن بادبند به آن طبقه و یا افزایش اندازه ستون ها و تیرهای آن طبقه صورت می گیرد. کارایی این روش و ارزیابی پارامترهایی که در رفتار سازه های سخت شده دخالت دارند به وسیله روش مدل محیط پیوسته شرح داده شده است. همچنین ایده فوق در ساختمان بلند (20 طبقه) به وسیله روش مدل محیط پیوسته آزمون خواهد شد و محدودیت های احتمالی کاربرد مدل مزبور از مقایسه نتایج آن با نتایج حاصل از روش اجزای محدود بیان خواهد شد. این تحقیق نشان می دهد با به کار بردن این روش در سازه های قاب - دیوار، می توان سختی جانبی سازه را تا حدود 70 درصد افزایش داد.

 

فهرست مطالب:

فصل اول: ساختمان های بلند

فصل دوم: فرم های سازه ای

فصل سوم: سازه های قاب دیوار

فصل چهارم: تئوری عمومی

فصل پنجم: سازه های قاب - دیوار با طبقه سخت شده

فصل ششم: بررسی تحلیلی سازه های قاب - دیوار با طبقه سخت شده به وسیله روش محیط پیوسته و روش اجزای محدود با حل یک سازه 20 طبقه نمونه

فصل هفتم: جمع بندی و نتیجه گیری

 

این پایان نامه توسط علیرضا مصطفوی و به راهنمایی دکتر محسنعلی شایانفر در سال 1379 در دانشگاه علم و صنعت برای اخذ درجه کارشناسی ارشد مهندسی عمران - سازه ارائه شده است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...