رفتن به مطلب

اقامت در آسمان ؛ هتلی مجلل بر فراز ابر ها


R.Irankhah

ارسال های توصیه شده

یک شرکت طراحی انگلیسی به نام سیمورپاول نسخه خیال انگیزی از هتلهای هوایی در آینده را ارائه کرده است، یک کشتی هوایی عمودی که با هیدروژن در هوا معلق نگاه داشته میشود و انرژی خود را از تابش خورشید تامین میکند. شرکت بزرگ کرهای سامسونگ از طراحان این هتل هوایی خواسته تا به دقت روی ایده این بالون لوکس کار کنند.

 

hotel06.jpg

.

صبحانه در میان ابرها

 

hotel02.jpg

 

مسافران این هوانورد میتوانند برای صبحانه در آشپزخانه های خود گرد هم آیند که دیدی باز به مناظر بیرون دارد. این بالون لوکس یک پیشخوان صرف نوشیدنی، محل استراحت، چهار آپارتمان دوبلکس و یک پنتهاوس و همچنین پنج آپارتمان کوچکتر دارد.

 

 

هوانوردی بر فراز ساختمانهای مشهور دنیا

[TABLE=class: cms_table_ncode_imageresizer_warning]

[TR]

[TD=class: cms_table_td2, align: center][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

hotel03.jpg

 

این کشتی هوایی میتواند با سلولهای سوخت هیدروژنی خود و سلولهای قدرتزای نوری که انرژی نور خورشید را از سطح خارجی هوانورد جمع آوری میکنند، به آرامی حرکت کند بدون این که حتی هوا را آلوده نماید. این بالون عظیم و لوکس میتواند تا ارتفاع ۱۲،۰۰۰ پا (۳٫۶۵ کیلومتری) اوج بگیرد و یا چندین متر پایین بیاید تا بهتر بتوان ساختمانهای معروف دنیا را از درون آن تماشا کرد. در این تصویر نشان داده شده که این هوانورد میتواند از روی پل اینچئون در سئول کره جنوبی عبور کند.

 

استخر مهتاب

hotel04.jpg

در استخر مهتاب، مسافران هوانورد میتوانند از مناظر بیرون در زیر پایشان لذت ببرند و یا به عرشه بالایی بروند و در هوای آزاد قدمی بزنند.

منظره آسمان پس از غروب

[TABLE=class: cms_table_ncode_imageresizer_warning]

[TR]

[TD=class: cms_table_td1, align: center][/TD]

[TD=class: cms_table_td2, align: center][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

hotel05.jpg

این هوانورد بینظیر به مسافرانش امکان میدهد که هنگام غروب بنشینند و منظرهای را تماشا نمایند که متفاوت از زمین است و شاید بتوان گفت چندان هم بیشباهت به منظره ای از یک دنیای بیگانه نیست. در حالی که هوانورد با سرعت ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت حرکت میکند، ۱۴ خدمه به نیازهای مسافرین رسیدگی خواهند کرد.

پرواز در آسمان شب

[TABLE=class: cms_table_ncode_imageresizer_warning]

[TR]

[TD=class: cms_table_td2, align: center][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

hotel06.jpg

تا سال ۲۰۱۵/ ۱۳۹۴ ممکن است این هوانورد به شهرهایی مثل هنگ کنگ راه یافته باشد. ۶ نفر میتوانند با همکاری هم و کار کردن نوبتی این هوانورد را تنها در ۳۷ ساعت از لندن به نیویورک ببرند و یا آن را تنها در ۹۰ ساعت از لسآنجلس کالیفرنیا به شانگهای چین برسانند.

 

مهندسان در تازه ترین دستاورد خود، هتلی مجلل در آسمان طراحی کرده اند. این هتل، یک کشتی هوایی عمودی و مجهز است که کاملا از زمین جداست و میتواند بدون هر آلودگی مسافرانش را به مکانهای متفاوت دنیا ببرد.

 

 

روی عرشه هوانورد

 

hotel01.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...