رفتن به مطلب

پژو 405 و پارس با تزيينات داخلي جديد عرضه مي شود


شقایق31

ارسال های توصیه شده

405_1.jpg

 

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان ، پژو 405 و پارس را با تزیینات داخلی جدید عرضه می کند. آقای نجاری قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در تولید با بیان این مطلب گفت : از آن جا که پژو 405 سال ها بدون تغییر عرضه شده است و به منظور تسهیل نصب کیسه هوای سرنشین، ایران خودرو در نظر دارد تغییراتی را در ساخت داخلی 405 و پارس ایجاد کند.

وی افزود: در نتیجه این تغییرات که در قسمت های مهندسی محصول و ساپکو در دست انحام است، نصب کیسه هوای (ایربگ) سرنشین بر روی این دو محصول نیز امکان پذیر می شود.

نجاری افزود: در ساخت داخلی جدید 405 و پارس، داشبورد از نوع نرم به نوع سخت تبدیل و پیش بینی می شود ضمن تغییر وضعیت ظاهری، این دو خودرو زیباتر، به روزتر و مشتری پسندتر می شود.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به برنامه زمان بندی مهندسی محصول و ساپکو برای ساخت قالب های مربوط به قطعات جدید، پیش بینی کرد، این دو محصول با تزیینات جدید در سال جاری به تولید برسد.

نجاری اظهار داشت: با نصب داشبورد جدید بر روی 405 و پارس، نه تنها نصب کیسه هوای (ایربگ) دوم برای این دو محصول نیز امکان پذیر می شود، بلکه محدودیت های استانداردی این دو محصول نیز برطرف خواهد شد.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...