رفتن به مطلب

معرفی تلفن همراه جدید و دوسیمکارته شرکت htc + عکس


ارسال های توصیه شده

شرکت تایوانی HTC از نخستین گوشی‌های هوشمندش رونمایی کرده که همزمان از دوسیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند .

27-03.jpg

 

به گزارش دنیای اقتصاد، شرکت HTC برای نخستین بار دو گوشی هوشمندی طراحی و تولید کرده که امکان پشتیبانی از دوسیم‌کارت را به شکل همزمان دارد. Desire VC گوشی جدیدی از تولیدات HTC است که برای یک سیم‌کارت از سرویس‌های شبکه GSM و برای سیم‌کارت دوم از شبکه CDMA پشتیبانی می‌کند.

 

این گوشی همچنین با شبکه‌های چین سازگار است. این گوشی به صفحه نمایش 4 اینچی با وضوح 800×480 پیکسل تجهیز شده است. با توجه به دوسیم‌کارته بودن گوشی ضخامت کمی هم برای آن در نظر گرفته شده، این گوشی فقط 5/9 میلی‌متر ضخامت و 119 گرم وزن دارد که خیلی متعادل و سبک به نظر می‌رسد. رابط کاربری صفحه نمایش HTC Sense v4.0 است و از تقویت کننده صوتی Beats Audio بهره می‌برد. حافظه داخلی گوشی 4 گیگابایت است، 512 مگابایت RAM دارد و از اتصالاتGPRS،Wi-Fi، بلوتوث v3.0 و microUSB 2.0 پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی 5 مگاپیکسلی است و می‌توان تصاویری با وضوح 1944×2592 پیکسل با زوم خودکار و فلش LED ثبت کرد. در این گوشی دوربین ثانویه وجود ندارد، اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن پشتیبانی از نسخه 4.0 (Ice Cream Sandwich)، پردازنده یک گیگاهرتزی Cortex-A5 و تراشه MSM7227A Snapdragon کوالکام است.

 

Desire V گوشی دیگر HTC از سری دوسیم‌کارته است که از شبکه‌های نسل سوم هم پشتیبانی می‌کند و همه کاربران سراسر دنیا امکان استفاده از آن را دارند و ویژه کشور خاصی طراحی نشده است. این گوشی همانند Desire VC صفحه نمایش 4 اینچی با وضوح 800×480 پیکسل دارد و از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند اما نسبت به گوشی قبلی ضخامت کمتری دارد. ضخامتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده 3/9 میلی‌متر است و به نسبت وزن کمتری هم دارد. جک صوتی 5/3 میلی‌متری، تقویت کننده Beats Audio، 4 گیگابایت حافظه داخلی،‌512 مگابایت RAM، اتصالات GPRS،‌ EDGE، HSPA و Wi-Fi و بلوتوث V 3.0 همه ویژگی‌هایی است که برای گوشی قبلی هم ارائه شده است.

 

دوربین Desire V همانند گوشی قبلی 5 مگاپیکسلی است و قادر است تصاویر را با نشانگذاری زمانی و مکانی ثبت و تصویر ویدئویی ضبط کند. این گوشی از جدیدترین نسخه آندرويد پشتیبانی می‌کند و همان یک گیگاهرتز پردازنده و پردازشگر گرافیکیAdreno 200 روی آن تعبیه شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...