رفتن به مطلب

سال 89 ، سال تحول در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خواهد بود


Amin

ارسال های توصیه شده

سال 89 ، سال تحول در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خواهد بود

سه شنبه، 25 اسفند 1388

 

 

 

 

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم افتتاحیه طرح خدمات امداد نوروزی سایپا با حضور در بین اصحاب رسانه و مطبوعات گفت : امدادگری در فرهنگ ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، هر چه تقاضای عملیات امداد رسانی افزایش پیدا کند متعاقب آن رضایت مشتری برای ما جای سؤال دارد و هرچه تقاضای عملیات امدادی کمتر باشد موفقیت مجموعه را نمایان می کند .

 

 

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس پوستین دوز در ادامه به دو مأموریت ویژه و تثبیت آن در گروه خودروسازی سایپا اشاره کرد و افزود : امدد خودرو سایپا درصدد است به حوزه نوآوری و تحقیقات بپردازد و در حوزه خدمات مکمل ویژه ای را خود تعریف کند.

 

 

مهندس پوستین دوز سال 89 را سال تحول در حوزه فروش و خدمات پس از فروش نامید و افزود : سایپا درصدد است تا مفهوم نماینده و نمایندگی را دوباره تعریف کرده و 80درصد از وظایف خدمات را به شبکه محول کرده و 20% در حوزه خدمات سایپا یدک قرار داشته باشد .

 

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد : در نشت دومی که در اردیبهشت طی تعهد فی مابین سایپا ، سایپا یدک و شبکه منعقد می شود مشخص می کند که چگونه خدمات را مزرعه خدمات مهندسی و رضایت مشتری را ویترین آن طراحی کرده تا بتوانیم علاوه بر افزایش تولید در زنجیره تأمین سه خدمت دیگر را نیز ارائه بدهیم .

 

 

پوستین دوز در ادامه از اهداف گروه خودرو سازی سایپا در حوزه خدمات گفت و افزود : از جمله اهداف ما ارائه خدمات اقتصادی بوده تا حجم مناسبی که در حوزه فروش و خدمات پس از فروش را داریم را ارتقاء داده و همچنین ارائه خدمات فنی مهندسی بوده تا در ابتدا خودروی مناسب تولید کرده و خدمات فنی مهندسی در قبال آن ارائه بدهیم ،همچنین ارائه خدمات اجتماعی تا احترام واعتمادی که برای مشتری ایجاد کرده ایم را حفظ و استمرار بدهیم .

 

 

مهندس پوستین دوز در پایان با اشاره به توسعه خدمات اجتماعی خاطرنشان کرد :امداد 09677 یکی از ابزارهای توسعه خدمات اجتماعی است ،همچنین با تغییر و تحولاتی که در حوزه صنعت خودرو بوجود آمده و همچنین نمود اهمیت رقابت بین خودروسازان ،بزرگترین مزیت سایپا شبکه خدمات پس از فروش آن است تا جایی که این خدمات می تواند هویت و برند سایپا را توسعه دهد ، همچنین استفاده از ظرفیت های it نویدی برای مشتریان در سال 89 می باشد .

 

خبر خودرو

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...