رفتن به مطلب

روش رهایی از پیامک های تبلیغاتی همراه اول


ارسال های توصیه شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، اگر شما هم از مشترکان ناراضی همراه اول هستید که برای شما بدون اجازه تبلیغات متعددی ارسال می شود ، اکنون راهی برای خلاصی از این مشکل ایجاد شده است ؛ راهی که ساده است و در خصوص آن اطلاع رسانی قوی و مناسبی انجام نشده تا شاید مشترکان از درخواست نگرفتن پیامک تبلیغاتی منصرف شوند!

 

به نقل از قانون ، در حالی که مصوبه ممنوعیت ارسال پیامکهای تبلیغاتی بدون کسب اجازه قبلی از مشترک از روز 19 بهمن ماه سال گذشته به اپراتورهای موبایل ابلاغ شده و این اپراتورها ملزم به اجرای آن هستند،هنوز هم این ارسال پیامک تبلیغاتی تداوم دارد و همچنان مورد اعتراض برخی مشترکان است.

اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که از اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول کلافه شده اید و تا امروز مجبور بودید ناخواسته این تبلیغات را دریافت کنید،اکنون راهی برای رهایی از این مشکل دارید.

 

با آغاز ارسال پیامک انصراف از دریافت پیامک های تبلیغاتی همراه اول ،پیامک هایی با این مضمون برای مشترکان رسیده است که راهی پیش روی آنان قرار داده است.

در پیامک همراه اول آمده است:"مشترک گرامی، در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی عدد 1 و در صورت تمایل عدد 2 را به شماره 8999 ارسال فرمایید"،

در ادامه هم همراه اول به مشترکان خود توضیح داده است که در صورت عدم پاسخ ،وضعیت جاری ادامه می یابد .

 

به روایت این پیامک که برای برخی از مشترکان ارسال شده است این پیامک رایگان است و برای مشترک ارسال آن هزینه ای در بر نخواهد داشت.

در نهایت و با توجه به اینکه این پیامک برای تمام مشترکان ارسال نشده است ذکر این نکته ضروری است که مشترکان ناراضی همراه اول می توانند با ارسال عدد 1به شماره پیامک 8999از مزاحمت این تبلیغات برای همیشه رها شوند؛چرا که تا کنون برای ارسال این پیامک ها اجازه ای از مشترکان اخذ نشده بود و اپراتورهای دیگر تلفن همراه هم به رویه گذشته خود ادامه می دهند.

 

پیامک هایی با مضمون های غیر مرتبط و گاها عجیب برای فرد گیرنده؛پیامک هایی که برای فعالان عرصه تبلیغات سودده و گرم کننده میدان است .

محتوای این پیامک ها هم در نوع خود جالب است چرا که حوزه های مختلفی از فرهنگ و اقتصاد گرفته تا سیاست را در بر می گیرد .

 

'از دستور نقشه تا جواز ، نظارت و اجرا. گروه ... شماره ...'؛ 'فرصت طلایی تخفیف نصب و شارژ رایگان اینترنت پرسرعت...' ؛ 'ایمپلت اصل ساخت کشور ... فقط یک هفته با قیمت 995 هزار تومان'؛ 'به هر نیاز شما پاسخ می دهیم ، به شماره ... پیامک بزنید' و 'سرویس ارسال انبوه پیامک. هر پیامک ... ریال' مشتی از خروار هزاران پیامکی است که برای رونق و کسب درآمد به مشترکان تلفن همراه ارسال شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...