رفتن به مطلب

ميكرو گويچه هاي سراميكي


rahele_s

ارسال های توصیه شده

ميکروگويچه هاي سراميک عايق چه هستند ؟ چه کار ميکنند ؟ چگونه عمل مي کنند ؟

هر ميکروگويچه سراميک آنقدر کوچک است که با چشم بدون مسلح مانند يک دانه آرد بنظر مي رسد ( اندکي ضخيمتر از موي انسان ).ضخامت گويچه به اندازه يک دهم قطر آن است . سراميکهاي موجود درون افزوده مخلوط Hy Tech داراي مقاومت فشار حدودا ٢٨٠ ( کيلوگرم بر سانتيمتر مربع ) هستند . نقطه نرم شدن آنها حدود ١٨٠٠ درجه سانتيگراد است و در مقابل مواد شيميايي مقاوم هستند . سراميکهاي Hy Tech فاقد سم و نسوز هستند .

Hy Tech گامي فراتر رفته و با تخليه گاز درون ميکروگويچه ها . دردرون گويچه ها خلا ايجاد کرده است . بنا بر قوانين فيزيک از آنجايي که دردرون خلا هيچگونه ماده موجود نمي باشد هيچ چيزي نمي تواند از درون خلا از راه انتقال بگذرد . هنگام مخلوط شدن با رنگ با خشک شدن سطح مورد استفاده . ميکروگويچه ها به همديگر نزديک مي شوند و يک نوار فيلم صاف و هموار تشکيل مي دهند . ميکروگويچه هاي سراميک خلا دار به جهت ساختارشان همچنانکه مانع از انتقال گرما ميشوند ٩٥ درصد اشعه خورشيد و ٨٥ درصد اشعه ايکس را به اتمسفر منعکس مي کنند . عالي-فن ماده افزودني رنگ از آنجايي که فاقد هر گونه ماده سمي است به طبيعت و سلامتي انسان ضرر نمي رساند سطوحي که با اين ماده پوشانده شوند از اشعه مضر ايکس و حشرات در امان خواهند ماند . ميکروگويچه هاي سراميک عالي-فن همان مواد سراميک مورد استفاده در سپرهاي گرماي ماسوره هاي فضايي هستند .

Hy Tech ماده افزودني رنگ از آنجايي که فاقد هرگونه ماده سمي مي باشد . دوست طبيعت و سلامتي انسان است . سطوحي که با اين مواد پوشانده شوند از اشعه مضر ايکس و حشرات در امان خواهند ماند .

لینک به دیدگاه

تحت کنترل دانشکده مهندسي مکانيک دانشگاه نوادا . لاس و گالاس . در آزمايشگاههاي محيطي نواحي لم يزرع . روي تکنولوژيهاي جديدي که باعث صرفه جويي در مصرف انرژي مي شود . کار شده است .

آزمايش از دو کلبه همسان که نسبت به آفتاب در موقعيت يکساني قرار گرفته اند تشکيل يافته است . کلبه ها با دستگاههاي گرم کننده و سرد کننده . وات مترهاي ديجيتال . دستگاههاي اندازه گيري جريان گرماي لحظه اي و گرماي داخل مکان مجهز شده اند . شدت نور خورشيد که از سطح افقي اخذ مي شود و جهت و سرعت باد محلي نيز اندازه گيري مي شود .

 

همه داده ها در فاصله زماني منظم از طريق کامپيوتر ثبت و نگهداري شده اند . بدين ترتيب اين داده ها با استفاده از يک مدل کامپيوتري در دوره هاي طولاني تجزيه و تحليل شده و با هدف مقايسه بکار برده شده است . اولين تکنولوژي مورد آزمايش . تکنولوژي رنگ با پايه سراميک است . دوره آزمايش مابين ماههاي ژوئن الي سپتامبر ١٩٩٤ در اواخر تير الي اواسط مهر ١٣٧٣ است .

درون هر دو کلبه با رنگهاي روکش دار معمولي پوشانده شده . رنگ يکي از اتاقها با ماده افزودني عايق سراميک تقويت شده است .

نتايج نشان داده اندکه در مقايسه با اتاق رنگ شده با رنگ سراميک اتاقهاي رنگ شده با رنگ معمولي بطور آشکاري انرژي بيشتري نياز دارند .

نویسنده ایمان منصوریان

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...