رفتن به مطلب

حسابیار ژوبین


a_gadget

ارسال های توصیه شده

1.jpg

این نرم‌افزار رایگان توسط «شرکت ایده پرداز ژوبین» و به سفارش سامسونگ طراحی شده است. «حسابیار ژوبین» تحت سیستم‌عامل آندروید اجرا می‌شود و هم‌اکنون می‌توان آن را برای محصولات زیر از SamsungApps دریافت و نصب کرد:

 

 

تبلت Galaxy Tab 7.0، تبلت/اسمارت‌فون Galaxy Note و گوشی‌های: Galaxy W ،Galaxy R ،Galaxy S2 ،Galaxy S ،Galaxy S Super Clear LCD

 

 

 

 

 

همان‌طور که از نام آن مشخص است، نرم‌افزار حسابیار ژوبین برای ثبت هزینه‌ها و درآمدها ساخته شده است. این برنامه می‌تواند از مخارج، درآمدها و منبع آن‌ها و وضعیت موجودی حساب پس‌انداز بانکی، گزارش‌های مالی تهیه کند و آن‌ها را در دسترس کاربر قرار دهد. گزارش‌ها را می‌توان در یک بازه زمانی خاص، در قالب نمودار و جدول‌های مختلف نیز مشاهده کرد. يادآوری وقایع و کارهای مهم مالی و امکان پشتیبان‌گیری از اطلاعات، از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار هستند.

 

 

 

 

 

درمنوی اصلی حسابیار ژوبین بخش‌های مختلفی وجود دارد:

 

 

 

 

 

ñ اطلاعات پایه: برای مشاهده و تغییر اطلاعات پایه شامل: هزینه‌ها، درآمدها، مشخصات بستانکاران و بدهکاران، مشخصات حساب بانکی و …

 

 

 

 

 

ñ عملیات روزانه: عملیات حسابداری شامل: ثبت درآمد، ثبت هزینه، مدیریت چک، افزودن بدهی و طلب، تسویه حساب، در این قسمت قرار دارند.

 

 

 

 

 

ñ هزینه سوخت اتومبیل: در این بخش می‌توان پس از هر بار سوخت‌گیری و وارد کردن کیلومتر فعلی، میزان سوخت‌گیری و هزینه سوخت، هزینه را به طور خودکار محاسبه و از میزان مصرف خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر مطلع شد.

 

 

 

 

 

ñ گزارشات: در این قسمت می‌توان گزارش درآمدها، مخارج، سوخت و گردش حساب را مشاهده کرد.

 

 

 

 

 

ñ بخش اطلاعات بانک‌ها و بخش طلا،سکه،ارز هم از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار هستند. برای آشنایی با عملکرد هر یک از این بخش‌ها می‌توان به راهنمای داخلی این نرم‌افزار، که در منوی اصلی وجود دارد، مراجعه کرد.

 

 

 

 

 

«حسابیار ژوبین» را می‌توانید به رایگان از طریق فروشگاه SamsungApps برای دستگاه خود دریافت و نصب کنید. برای دیدن یکی از صفحه‌های مربوط به برنامه فوق در فروشگاه سامسونگ اپز،‌ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

 

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

منبع:http://hellosmartphone.wordpress.com/2012/06/11/%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%b1-%da%98%d9%88%d8%a8%db%8c%d9%86/

لینک به دیدگاه

گاهشمار خورشیدی ژوبین

1.jpg

این برنامه، همان‌طور که از نام آن پیداست، یک تقویم یا گاهشمار جلالی است. این نرم‌افزار توسط «شرکت ایده پرداز ژوبین» و به سفارش سامسونگ ساخته شده است. شما با مراجعه به Samsung Apps می‌توانید این برنامه را به رایگان دانلود کنید.

 

 

 

 

 

برخی از امکانات این برنامه عبارتند از:

 

 

- همسان‌سازی رویدادها با تقویم گوگل، فـیس-بوک و …

 

 

- یادداشت‌گذاری برای روزهای مختلف

 

 

- ثبت رویداد با امکان تنظیم هشدار

 

 

- نمایش به سه حالت: ماه، یادداشت‌های هفته و روزانه.

 

 

 

 

 

ضمناً این نرم‌افزار دارای یک ویدجت هم هست که می‌توانید با قرار دادن آن بر روی صفحه، تاریخ و یادداشت مربوط به روز فعلی را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه:

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

 

«گاهشمار خورشیدی ژوبین» در سامسونگ اپز:

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

Farsi e-Library

1.jpg

این نرم‌افزار را «شرکت ایده پرداز ژوبین» به سفارش سامسونگ تهیه کرده است. با این نرم‌افزار می‌توانید به شماری از روزنامه‌ها و کتاب‌های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را در دستگاه موبایل خود مطالعه نمایید. هم‌اکنون Farsi e-Library را می‌توانید از SamsungApps به رایگان برای این محصولات سامسونگ دریافت کنید: Galaxy Note ،Galaxy Tab 7.0 و گوشی‌های: Galaxy W ،Galaxy R، Galaxy S2 ،Galaxy S Super Clear LCD ،Galaxy S.

 

 

بخش‌های اصلی این برنامه عبارتند از: کتاب، دایرة المعارف، روزنامه، مجله، کتاب‌های آموزشی و هنرهای دیجیتال.

 

 

 

 

 

کتاب‌ها را می‌توانید از طریق همین برنامه دانلود کنید، که تعدادی از آن‌ها رایگان و تعدادی هم تجاری هستند. برای جابجایی بین صفحه‌های کتاب کافیست صفحه را به از چپ به راست (یا بلعکس) جاروب کنید. با حرکت انگشتان هم می‌توانید اندازه نوشته‌ها را تغییر دهید. همچنین در صورت پشتیبانی سخت‌افزاری، می‌توانید با چرخش دستگاه موبایل، کتاب را در حالت افقی یا عمودی مطالعه کنید. امکان نشانه‌گذاری کتاب هم می‌تواند به شما در یافتن آخرین صفحه مطالعه شده یا بخش‌های مهم کتاب کمک کند. تغییر نوع قلم و پس‌زمینه نیز از طریق بخش تنظیمات امکان‌پذیر است. همچنین می‌توانید افکت ورق‌زدن را، جهت زیبایی بیشتر محیط نرم‌افزار، فعال کنید. گزینه‌ای به نام تکانه هم در این بخش وجود دارد که می‌توان با فعال‌کردن آن و تکان دادن گوشی (در صورت پشتیبانی سخت‌افزاری) به صفحه یا فصل بعدی بروید. در بخش روزنامه هم می‌توان صفحه‌ها را به شکل مجزا مشاهده یا تمام آن‌ها را دانلود کرد.

 

 

 

 

 

توضیحات بیشتر در مورد برنامه:

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

 

برنامه Farsi e-Library در سامسونگ اپز:

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

Hamshahri

IconImage_20120424082452197_NEW_WEB_SHOT1_HALF.png

با استفاده از این نرم‌افزار رایگان، که ساخته شرکت «تدبیر گستران بهینه‌ساز» است، می‌توانید به نسخه آنلاین روزنامه «همشهری» دسترسی کنید. این برنامه با اتصال به وب‌سایت «همشهری آنلاین»، مقاله‌ها و خبرهای روز را دریافت می‌کند و به شما امکان می‌دهد از طریق دستگاه موبایل‌تان، به سادگی به مرور و خواندن آنها بپردازید. لازم به ذکر است که این نرم‌افزار دارای محتوای آفلاین نیست.

 

 

مطالب «همشهری آنلاین» را در این برنامه می‌توانید در دسته‌های: آب و هوا، آموزش، اجتماع، ارتباطات، اقتصاد، اندیشه، ایران و … دسته‌بندی کلی مشاهده نمایید.

 

 

لینک برنامه Hamshahri در فروشگاه SamsungApps:

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

منبع:http://hellosmartphone.wordpress.com/2012/06/12/hamshahri/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...