رفتن به مطلب

Galaxy S III، قوی ترین کهکشانی سامسونگ


a_gadget

ارسال های توصیه شده

DSC00024.JPG?1338661815

حدود یک ماه پیش، پس از انتظارات فراوان، سامسونگ جدید ترین تلفن هوشمند خود را به جهانیان معرفی کرد. موفقیت اعضای قدیمی خانوادۀ گلکسی، باعث شده بود که کاربران بی صبرانه منتظر این شاهکار جدید سامسونگ باشند. ویژگی.های معرفی شده برای اس3 سبب شد تا سامسونگ پرچم داری جدید داشته باشد و قدرت این گوشی، آن را به معیاری جدید برای مقایسه سایر تلفن های همراه تبدیل کرد.

در هفته گذشته فروش جهانی این محصول آغاز شد و خیل عظیمی از طرفداران در همان روزهای اولیه اقدام به خرید این گوشی نمودند. در حال حاضر بسیاری از کارشناسان تنهای رقیب گلکسی اس 3 را در بازار، HTC One X می.دانند که بررسی اختصاصی آن را قبلا در نارنجی خواندید . اکنون اگر هنوز برای خرید تلفن همراه جدیدتان تصمیمی نگرفته اید، در ادامه مطلب با ما باشید تا تجربه شخصی.مان را از کار با Samsung Galaxy S III ، با شما به اشتراک بگذاریم :

طراحی و بدنه :

طراحی این گوشی بیش از آنکه به برادر کوچکترش، یعنی گلکسی اس2، شبیه باشد، نمونه ای جهش یافته از گلکسی نکسوس محسوب می.شود. هدف اولیه سامسونگ در این طراحی، بدون شک رعایت سادگی بوده است. نکتۀ دیگری که برای طراحان سامسونگ دارای اهمیت بوده ، وزن این دستگاه است.

 

 

مواد به کار رفته در ساخته بدنه دستگاه طوری در نظر گرفته شده اند که کمترین وزن ممکنه را داشته باشند؛ که البته این موضوع را شاید بتوان یکی از نقاط ضعف این گوشی دانست. متاسفانه پلاستیک استفاده شده در قاب پشتی این گوشی، اصلا حس یک گوشی گران قیمت را به شما منتقل نمی کند. این در حالی است که که HTC One X با وجود اینکه از لحاظ وزنی اندکی از اس3 سبک تر هم است، ولی جنس آن طوری است که کاملا درخور هزینه ای است که بابت آن پرداخت می.شود.

DSC00023.JPG

طول این دستگاه 136.6 و عرض آن 70.6 میلیمتر است و قطر آن نیز تنها 8.6 میلیمتر است. وزن این گوشی 133 گرم است و با توجه به ابعادش باید بگوییم که طراحان سامسونگ در این امر بسیار موفق عمل کرده اند.

DSC00014.JPG

DSC00016.JPG

 

 

در سمت راست این دستگاه دکمه Power قرار گرفته است، که برای خاموش/ روشن کردن دستگاه باید آن را نگه دارید. البته با یک بار فشردن آن می.توانید صفحه را Lock کنید و اگر کمی آن را نگه دارید گزینه هایی مانند سایلنت کردن دستگاه، AirPlane Mode و ... بر روی صفحه نمایش ظاهر می.شوند. در سمت چپ نیز دو دکمه پیوسته به هم قرار گرفته است که برای کنترل صدای گوشی مورد استفاده قرار می.گیرند.

 

 

در قسمت زیرین دستگاه، ورودی کابل USB و حفره کوچک میکروفون قرار گرفته است و در بخش فوقانی نیز جک 3.5 میلیمتری برای هدفون و حفره میکروفون دوم قرار گرفته اند. میکروفون دوم تنها هنگام استفاده از Speaker phone و فیلمبرداری فعال می.شود.

 

 

در جلوی این گوشی ، لوگوی Samsung در بالا قابل مشاهده است. در سمت راست این لوگو سنسور های روشنایی و تخمین فاصله قرار دارند و در کنار آنها نیز دوربین جلو جای گرفته است. در سمت چپ لوگو نیز یک چراغ LED تعبیه شده است که در حالت عادی ناپیدا است.

 

 

یکی از جالب ترین ویژگی های گلکسی نکسوس چراغ LED قرار گرفته در پایین آن است که وظیفه اطلاع رسانی درباره Notification های سیستم عامل و برنامه ها را بر عهده دارد. اکنون این چراغ دوست داشتنی با اس 3 نیز همراه شده است. برای مثال اگر شما پیامک یا تماس از دست رفته داشته باشید، این چراغ با نور آبی رنگ شما را از این مهم، مطلع می.سازد. و یا اگر شارژتان در حال اتمام باشد، نور قرمز چراغ این موضوع را به اطلاع تان می.رساند.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...