رفتن به مطلب

دشمنان درصورت ارتکاب خطا،نابود خواهند شد


.Godfather.

ارسال های توصیه شده

24/12/1388

کد خبر : 1013149

منبع : خبرگزاری ایرنا

2010%5C3%5C15%5Cimg634042478405781250.jpg

 

هشدار فرمانده ارتش:

دشمنان درصورت ارتکاب خطا،نابود خواهند شد

 

تهران - فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران،گفت: به کشورهاي متجاوزي که به همسايگانمان تعدي کرده‌اند هشدار مي‌دهيم که اگر دست به هر خطايي بزنند، نابودي در انتظارشان خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار ايرنا،امير سرلشکر عطاا... صالحي روز دوشنبه در مراسم دانش‌ آموختگي دانشجويان دوره‌هاي نوزدهم و سوم حرفه‌اي دانشکده فرماندهي و ستاد (دافوس) ارتش جمهوري اسلامي،افزود: در سال‌هاي گذشته و زماني که نيروهاي فرامنطقه‌اي به سرکردگي آمريکا به کشورهاي دوست و همسايه ما عراق و افغانستان حمله کردند،فرماندهي کل قوا دستور دادند که عمليات‌هاي نظامي تجاوزکارانه اشغالگران در جوار مرزهاي کشور را همچون يک رزمايش بدانيم و از آنها درس بگيريم.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اينکه رهبر معظم انقلاب تاکيد کرده‌اند که از اين عمليات‌ها استفاده‌هاي علمي شود،گفت: هشت سال دفاع مقدس مي‌تواند همراه با تجربيات علمي ساير کشورها در زمينه‌هاي دفاعي بهترين راهکار پدافندي و دفاع قاطع در برابر هرگونه تجاوز را براي ما به ارمغان آورد.

صالحي در ادامه با تاکيد بر اينکه در تمامي عرصه‌هاي دفاعي و نظامي کشور زحمات فراواني کشيده شده و همه متون و تجربه‌ها جمع‌آوري و بر روي آنها پژوهش‌ هاي مختلف علمي صورت گرفته است، ادامه داد: امروز ارتش جمهوري اسلامي و به ‌طور کلي نيروهاي مسلح در قالب نيروهاي دفاعي و بازدارنده در برابر نيروهاي مهاجم قرار دارند و هرگز به آنها اجازه نمي‌دهيم که به ما تجاوز کنند. البته اين را مي‌دانيم که هرگز از جانب همسايگانمان مورد تعدي قرار نخواهيم گرفت.

وي با هشدار به اينکه نه فقط به خاطر دفاع از سرزمين‌مان، بلکه به دليل دفاع از آرمان‌ها و خونخواهي تمام مسلمانان قصد داريم در برابر تجاوزات دفاع کنيم، افزود: افزايش توان دفاعي از ميهن اسلامي به خاطر اطمينان از قدرت مقابله در برابر دشمنان از جانب خودمان است و دشمن مي داند که اگر دست به هر خطايي بزند، نابودي و فروپاشي در انتظارشان است و اين براي ما حتمي و براي دشمن صد درصد است.

عضو شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به اينکه تحليل‌ها از اخبار امروزه نشان مي‌دهد سياست استکبار و رژيم صهيونيستي فروپاشيده است،خاطرنشان ساخت: امروز بعضي از ژنرال‌هاي بي‌تجربه و لجام‌گسيخته آنها مطالبي را مي‌گويند که در شأن ديپلماسي و سياسيون کشورشان است و اين صحبت‌ها به هيچ عنوان جنبه نظامي ندارد.

صالحي با بيان اينکه سياست دشمنان شکست‌خورده است،افزود: ما نظاميان داراي يک صنف جهاني هستيم و يکي از نقاط مشترک ما نظم است و هيچ فرد نظامي‌ در جهان نيست که از نظم گريزان باشد. يکي ديگر از اين اشتراک‌ها غرور توأم با شرف سربازي مي‌باشد.

فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ،ادامه داد: امروز شاهديم که ژنرال‌هاي نفتي آمريکا اين غرور و شرف نظامي را زير پا گذاشته‌اند و از صحبت‌هاي آنها بوي خون و نفت جاري مي‌شود و کلماتي را بر زبان مي‌آورند که در شأن يک نظامي نيست.

صالحي مطرح شدن اين گونه اظهارات را به خاطر لجام‌گسيختگي اخلاقي و ايماني آنها دانست و تاکيد کرد که حتي اين لجام‌گسيختگي اخلاقي و ايماني در ملت‌هاي آنها وجود ندارد اما در سياسيون اين کشورها رسوخ کرده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تشکيل دوره فرماندهي و ستاد ارتش جمهوري اسلامي و تحول در متون آموزه‌هاي آنها، از رييس دانشکده دافوس ارتش تشکر کرد.

در ابتداي مراسم همچنين به تعدادي از فارغ‌التحصيلان نمونه اين دانشگاه که موفق به اخذ درجه کارشناسي ارشد مديريت علوم دفاعي، مسووليت‌هاي مهم فرماندهي و مديريت در نيروهاي چهارگانه ارتش شده‌اند، نشان دانش‌آموختگي اعطا شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...