azarafrooz 14221 ارسال شده در 4 شهریور، 2012 سلام حتما خیلی پیش اومده که دچار تکرار زدگی شده باشید ! دچار یه حس که با اینکه همه چیز خوبه آدمها خوبند اما دیگه هیچ حرفی هیچ کاری براتون جذابیت نداره ... از چیزی خوشتون نمیاد صبح فکر میکنید باز کار ؟ یا درس ؟ که چی ؟ که پول در بیارم ؟ یا مدرک بگیرم ؟ که چی ؟ حتما براتون پیش اومده تو این تایپیک میخوام از همه دوستان خواهش کنم تجربیاتشون رو عنوان کنند و راهکارهایی رو که به ذهنشون میرسه برای گریز از این حس تکرارزدگی بیان کنند شاید بتونیم از این حس رهایی پیدا کنیم ممنونم
ارسال های توصیه شده