رفتن به مطلب

نرم افزار طراحی فضای سبز با Garden Planner..


ارسال های توصیه شده

طراحی فضای سبز با Garden Planner Home Edition 3.0.0.37 b1b68b06-aec5-45f3-b994-159461243f64.jpg Garden Planner Home Edition 3.0.0.37 نرم افزار طراحی پلان هوایی از فضای سبز خانگی و باغ از محدود نرم افزارهایی میباشد که مناسب مهندسین عمران ، معماران و طراحان فضای سبز جهت کامل کردن طرحها و پروژه های مورد نظر خود میباشد. به طو ر یقین بسیاری از عزیزان که از نرم افزارهایی مشابه Home Designer و یا AutoCad برای نقشه کشی ساختمان و یا کلا با گرایش عمران استفاده مینمایند به ضعف عمده این فبیل از نرم افزارها برای آخرین مرحله طراحی ، ( که غالبا در ایران قسمت فضای باز و یا فضای سبز میباشد ) به خوبی واقف میباشند. گرچه برای بسیاری از قابلیتهای طراحی ساختمان در نرم افزار های عمومی طراحی ، Plug-in های فراوانی ارائه گردیده است با این حال و متاسفانه طراحی فضای سبز همواره مورد کم لطفی توسعه دهندگان نرم افزار های مذکور بوده است.

-پسورد فايل فشرده :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

6564_Garden_Planner_Home_Edition_v2_5_0_10.jpg

استفاده از نرم افزار Garden Planner 3.0.0.37 بسیار ساده و آسان میباشد . کافی است پس از نصب نرم افزار با استفاده از سریال موجود نرم افزار فعال گردد. پس از آن با شروع یک طرح میتوانید از امکانات نرم افزار به طور کامل استفاده کنید. در این نرم افزار برای کلیه اشیا که شامل درختها ، بوته ها و بلوکهای متعدد میباشد امکان کامل ویرایش در نظر گرفته شده است . مثلا میتوان در هر نقطه درختی با اندازه ، رنگ و زاویه دلخواه تعبیه نمود. نرم افزار به عنوان مثال دارای چند طرح از پیش آماده شده میباشد . همجنین یک تصویر متحرک کوتاه مدت Animation نیز به منظور آموزش استفده از نرم افزار در آن موجود میباشد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...