رفتن به مطلب

پیش‌خرید ۹ میلیونی گالکسی اس ۳


a_gadget

ارسال های توصیه شده

galaxy-s-iii.jpg

به گزارش Korea Economic Daily، سامسونگ حدود ۹ میلیون سفارش برای اسمارت‌فون جدیدش، یعنی Galaxy S III، دریافت کرده است. این محصول مدتی پیش، در ادامه گوشی هوشمند بسیار موفق Galaxy S II، معرفی شد و با اینکه هنوز به بازارهای جهانی عرضه نشده، تاکنون این میزان پیش‌خرید برای آن ثبت شده است.

گفته می‌شود که این پیش‌خریدها مربوط به بیش از ۱۰۰ اپراتور در سراسر دنیا است. همچنین این رقم، بسیار بیشتر از میزان پیش‌خرید اسمارت‌فون‌های قبلی این سری، یعنی گالکسی اس (۱ میلیون دستگاه) و گالکسی اس ۲ (۳ میلیون دستگاه) است. فروش بالای گوشی‌های گالکسی سامسونگ از عوامل اصلی پیش افتادن این شرکت از کمپانی اپل در زمینه تولید اسمارت‌فون‌ها، در سه ماهه آغازین سال جاری میلادی بود.

گالکسی اس جدید دارای صفحه‌نمایش ۴.۸ اینچ AMOLED، دوربین ۸ مگاپیکسلی، قابلیت تشخیص صدا و چهره و بسیاری امکانات دیگر است. گالکسی اس ۳ قرار است در ۲۹ ماه می به بازار آلمان عرضه شود و در ماه ژوئن روانه بازار دیگر کشورها گردد.

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...