رفتن به مطلب

نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران هلث


ارسال های توصیه شده

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی (ایران هلث 2011) با حضور 500 شرکت داخلی و خارجی در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و صنایع دارویی از 26 تا 29 اردیبهشت ماه جاری در تهران برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، مجید روحی رئیس چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و خدمات سلامت (ایران هلث) روز سه شنبه در نشست خبری افزود: در نمایشگاه چهاردهم ایران هلث از بسیاری از نوآوریهای حوزه تجهیزات پزشکی مانند تختهای بیمارستانی، مانیتورینگ های مراقبتهای ویژه و... برای اولین بار رونمایی می‌شود.

وی درباره محوریت موضوعی سمینارهای جنبی نمایشگاه گفت: متخصصان و کارشناسان حوزه سلامت در دو سمینار با محوریت موضوعی ارتقای اقتصاد سلامت و اقتصاد در حوزه صنایع دارویی به ارائه نظرات و مباحث مربوطه خواهند پرداخت.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی درباره جایگاه ایران در صنایع دارویی و تولید تجهیزات پزشکی افزود: کشور ما چون از لحاظ بالا بودن تکنولوژی از بسیاری کشورهای دیگر جایگاه برتری دارد و شاید بتوان گفت در رده سوم دنیا هم از لحاظ کیفیت و هم کمیت تولید قرارداریم.

 

روحی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه می‌تواند نقش مهمی در بهبود اقتصاد سلامت داشته باشد، ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر 80 شرکت تولید کننده در کشور استانداردهای لازم را دریافت کرده‌اند و بیش از 75 درصد نیاز کشور در حوزه تجهیزات پزشکی توسط همین شرکتها برآورده و پاسخ داده می‌شود.

 

 

وی با اشاره به سال جهاد اقتصادی، ارتقاء و بهبود اقتصاد سلامت را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان کرد و افزد: در بحث تجهیزات پزشکی به دلیل بالا بودن تکنولوژی و ارزش افزوده‌ای که می‌تواند برای کشور داشته باشد، می‌توانیم با کاهش هزینه‌های تولید و بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت، شاهد رشد اقتصاد در این حوزه باشیم.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...