Mohammad Aref 120,411 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 شهریور، ۱۳۸۸ این مقاله PDF که توسط محمود رضا مرتضوی دکترای تخصصی علوم ارتباطات و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد میبد تهیه شده در مورد کارکرد رسانه های جمعی در تغییر نگرش و فرهنگ ترافیک می باشد. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام نقل قول لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .