a_gadget 713 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 اردیبهشت، ۱۳۹۱ آیا شما هم عضو یکی از تیم.هایی هستید که در «مسابقات برنامه.نویسی دانشجویی بادا» (Bada Student Developer Challenge) شرکت کرده.اند؟ پس این فرصت را پیدا کرده.اید که نرم.افزار خودتان را بر روی فروشگاه Samsung Apps قرار دهید! برای اینکه در این کار به شما کمکی کرده باشیم، در ادامه به برخی از مواردی که توسط دوستانمان در «بنیاد تحقیقات و پژوهش سامسونگ الکترونیکز» (SERI) به شما توصیه شده، می.پردازیم. به طور خلاصه، شما چهار مرحله کلیدی را باید انجام دهید: ۱. مطمئن شوید که ساختار فایل و فولدرهای نرم.افزار شما درست و بی.نقص است. فایل.های Manifest ویژه هریک از گوشی.های موبایل تعریف و آماده شده.اند (در سایت توسعه.دهندگان برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ). همچنین دقت کنید که سهوا از آیکون و صفحه آغازین (Splash) پیش.فرض استفاده نکنید و حتماً آن.ها را تغییر دهید. ۲. تمام تست.ها و بررسی.های موردنیاز را به طور کامل بر روی شبیه.ساز یا دستگاه موردنظر انجام دهید تا مطمئن شوید که نرم.افزار به درستی کار می.کند و «تجربه کاربری» دقیقاً همانی است که می.خواهید مشتریان داشته باشند. برای این کار،. به «Certification Guide» مراجعه کنید. ۳. پکیج نسخه نهایی نرم.افزارتان را آماده کنید (برای این کار در محیط Bada IDE به منوی «Project» و سپس به «Make Package» بروید). ۴. به لینک برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مراجعه کنید و پس از وارد کردن حساب.کاربری (مربوط به فروش)، وارد سایت Samsung Seller شوید. حساب.کاربری را تنظیم و مشخص کنید که نرم.افزارتان تجاری است یا رایگان. در «Seller Office User Guide» می.توانید به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید. سپس نرم.افزارتان را برای تأیید بفرستید. برای اطلاعات بیشتر به منابع زیر مراجعه کنید: نکات و ترفندهایی برای مدیریت چرخه دوام نرم.افزار: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام /article/Certification-Tips-Managing-life-cycle-of-App نکاتی درباره مشکلات شبکه و مقدار حافظه مورد نیاز برای نصب نرم.افزار: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام /article/Certification-Tips-About-Network-Issues-and-Memory-Size-Tips-for-App-Installation نکاتی در مورد مشکلات صوتی و زبان نرم.افزار: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام /article/Certification-Tips-Handling-Language-And-Sound-Issues چنانچه نرم.افزار در مرحله QA (تضمین کیفیت) تأیید نشود، پس از گذشت (به طور متوسط) حدود ۷ روز کاری (بسته به اینکه بخواهید در چه بازارهایی آن را عرضه کنید) به شما اطلاع داده خواهد شد. شما یک گزارش و یک فایل ویدئویی دریافت خواهید کرد که نشان می.دهد نقص کار دقیقاً در کجا است. اگر پس از گذشت ۷ روز از زمان ارسال پکیج نرم.افزار، خبری به شما نرسید، معمولاً به این معنی است که برنامه مراحل QA را با موفقیت گذرانده است و پس از مدتی بر روی فروشگاه Samsung Apps قرار خواهد گرفت. اگر قصد دارید نرم.افزارهایتان را بفروشید، می.توانید با مراجعه به بخش «پرسش.های متداول در مورد فروش نرم.افزار» (Application Sales) در سایت توسعه.دهندگان بادا، به اطلاعاتی درباره نحوه انجام این کار دست پیدا کنید. برای دیدن بخش «Application Sales» بروید به: Home > Support > FAQ > Developers site > Application Sales چنانچه مشکلی برایتان پیش آمد.، می.توانید با کارشناس پشتیبان.تان در SERI تماس بگیرید. آن.ها آنجا هستند تا به شما کمک کنند. منبع:http://hellosmartphone.wordpress.com/2012/05/06/358/ لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده