رفتن به مطلب

صدها چهره را در يك صورت ببينيد!+تصویر متحرك


ارسال های توصیه شده

صدها چهره را در يك صورت ببينيد

يك گرافيك‌كار فرانسوي دست به ساخت تصوير انيميشن تركيبي زده كه صدها چهره را به طور يکپارچه و پشت سر هم در يك تصوير جمع كرده است.

 

Multimedia%5Cpics%5C1390%5C9%5Cscience%5C1.gifبه گزارش سرويس فناوري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين آميختگي تصاوير توسط ميشل ريناود، گرافيست حركتي فرانسوي با عكس‌هاي سياه و سفيدي كه توسط مايكل جانگ، ‌عكاس آمريكايي گرفته شده، به وجود آمده است.

 

اين فايل گيف (GIF) با فشرده‌سازي چندين تصوير در يك انيميشن شكل گرفته كه بخشي از يك ويدئوي يك و 24 دقيقه‌اي را شكل مي‌دهد.

 

گيف يك فرمت تصوير بيت‌مپ است كه براي اولين بار در سال 1987 معرفي شد. از اين فرمت بيشتر براي انيميشن‌هاي كوچك يا كليپ‌هاي وضوح پايين از تلويزيون يا فيلم استفاده مي‌شود.

 

اين مجموعه با يك سري چهره تار از پرتره‌هاي «هواي تابستان» جانگ كه از شركت‌كنندگان يك رقابت براي ارائه گزارش هواشناسي در يك تلويزيون محلي در سال 1983 گرفته شده، آغاز مي‌شود.

 

در اين تصاوير با چهره‌هاي پير و جوان، خندان و جدي روبرو مي‌شويم كه به طور چشمگيري وسعت داده شده و منقبض مي‌شوند. چهره‌هاي زنانه به چهره مرداني با سبيل چخماقي و نوجوانان كك ‌ومكي با پوزخندي بر چهره تبديل مي‌شوند.

 

ريناود در گفت‌وگو با ميل‌آنلاين اظهار كرد: من گيف را به عنوان يك رشته خاص خود دوست دارم. آنها يك گروه كوچك تصاوير منتخب را براي چندين بار در هم پيچانده و بر جزئيات مانند يك فيلم كوتاه هيپنوتيزمي به شدت تاكيد دارند. من با نسخه گيف آميختگي، توانستم يك شکل‌گيري (مورفينگ) را درون يك شکل‌گيري ديگر قرار داده و سپس آميختگي ويدئويي را به آن اضافه كردم.

 

ريناود از طريق شركت خود با نام «دونون» به آفرينش و ساخت آنچه خود پروژهاي بديع، تعاملي و جالب مي‌نامد، مي‌پردازد.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...