رفتن به مطلب

عدم استقبال از گوشی های جدید نوکیا در اروپا


ارسال های توصیه شده

دو شرکت مایکروسافت و نوکیا از اخبار جدید منتشر شده در اروپا چندان خوشحال نشدند. بر اساس این اخبار شرکت‌های مخابراتی اروپایی اعلام کردند که ترکیب سیستم‌های سخت‌افزاری نوکیا با سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت چندان مورد پسند کاربران واقع نشده است.

 

به گزارش ایستنا، به گفته این مراکز،‌ گوشی‌های ویندوزی نوکیا از دسامبر 2011 وارد بازار شدند و در حالی که هم‌اکنون در سراسر جهان به فروش می‌رسند، فروش چندان بالایی ندارند و کاربران تمایل زیادی به خرید آن‌ها نشان نمی‌دهند.

 

خبرگزاری رویترز گزارش داده است که شرکت‌های مخابراتی اروپایی اعلام کرده‌اند که گوشی‌های هوشمند نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون محبوبیتی نزد کاربران کسب نکرده‌اند.

 

یکی از مدیران این شرکت‌های مخابراتی که از ماه دسامبر تا کنون گوشی‌های هوشمند ویندوزی Lumia 800 و 710 نوکیا را در بازار به فروش می‌رساند توضیح داد که این روزها هیچ کاربری به فروشگاه‌ها مراجعه نمی‌کند تا در مورد یک گوشی ویندوزی سوالی بپرسد یا تمایل به خرید آن داشته باشد.

 

او گفت: «اگر گوشی Lumia با همین سیستم سخت‌افزاری مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید روانه بازار می‌شد، فروش آن بسیار آسان‌تر بود». کارشناسان مشکلات فراوانی را پیرامون ترکیب نوکیا و ویندوز فون مطرح می‌کنند و بر این باورند، با توجه به اینکه کاربران به اندروید و آیفون احساس نزدیکی بیشتری دارند، کمتر سراغ ویندوز فون می‌روند و همین مسئله نارضایتی شرکت‌های مخابراتی را نیز به دنبال داشته است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...