رفتن به مطلب

شایعات درباره عرضه mini iPad شرکت اپل قوت گرفت


ارسال های توصیه شده

یک ماه بعد از اینکه اپل رایانه لوحی آیپد ۳ را روانه بازار کرد، حالا شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره محصول بعدی این شرکت قوت بیشتری گرفته است.

 

به گزارش همکاران‌سیستم، آخرین خبرهای منتشر شده حاکی از این است که اپل قصد دارد در سه ماهه سوم سال جاری میلادی بیش از ۶ میلیون آیپد کوچک معروف به مینی آیپد را روانه بازار کند.

 

وب سایت mashable به نقل از رسانه‌های کره جنوبی گزارش داده است که شرکت سامسونگ فناوری PLS برای ساخت صفحه نمایش‌های ال‌سی‌دی آیپدهای کوچک را در اختیار اپل قرار داده است. چندی پیش نیز یکی از مدیران شرکت سامسونگ از تصمیم اپل برای ساخت یک رایانه لوحی ۷.۸۶ اینچی خبر داده بود.

 

برخی رسانه‌های تایوانی نیز سفارشات شرکت اپل به کارخانه‌های واقع در کره جنوبی برای تامین برخی قطعات مورد نیاز را مبنایی برای این خبر دانسته و حتی از احتمال عرضه مینی آیپد در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ خبر داده‌اند.

 

با وجود شدت گرفتن شایعات درباره محصول بعدی اپل، شک و تردیدهایی نیز در این زمینه وجود دارد. استیو جابز، موسس فقید شرکت اپل با تولید رایانه‌های لوحی کوچک مخالفت می‌کرد و معتقد بود که این نوع رایانه‌های لوحی برای رقابت با گوشی‌های هوشمند خیلی بزرگ و برای رقابت با رایانه‌های لوحی معمولی خیلی کوچک است.

از طرف دیگر نیز نکته را نیز باید در نظر داشت که اپل آیپد ۳ خود را یک ماه پیش وارد بازار کرده است و بعید به نظر می‌رسد که با عرضه یک محصول مشابه و ارزان‌تر در سال جاری زمینه کاهش فروش آیپد ۳ را فراهم کند.

 

با این همه این واقعیت را نیز نباید از نظر دور داشت که اپل از ناحیه رایانه‌های لوحی کوچکی مثل کیندل فایر آمازون احساس تهدید می‌کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...