رفتن به مطلب

كدام گوشي‌ها زيباترين صفحه نمايش را دارند


Fahim

ارسال های توصیه شده

شرکت اپل با معرفی گوشی های سری " آیفون" تعریف جدیدی را برای طراحی صفحه تلفن های همراه ارائه داد.

شاید تا همین چند سال قبل که تکنولوژی تلفن های همراه خیلی پیشرفت نکرده بود و صفحه نمایش تلفن ها خیلی زیبا و جذاب نبودند.

شاید بتوان گفت این سری تلفن های همراه شرکت اپل با نام " iPhone " بود که برای همیشه این معادله را تغییر دارد. یک صفحه نمایشی زیبا با کنترل لمسی که چشمان بسیاری را در جهان به خود خیره کرد. پس از حرکت انقلابی شرکت " اپل" بود که شرکتهای دیگر سازنده تلفن های همراه هم تصمیم گرفتند تا طرح هایی مشابه با طرح های شرکت " اپل " را به بازار عرضه کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از گوشی های تلفن همراه که زیباترین صفحه های نمایش را دارند ٱشنا کنیم.

Nokia Lumia 900

این گوشی تلفن همراه که توسط شرکت مشهور نوکیا ساخته شده است تنها مدت کوتاهی است که به بازار آمده است. این تلفن همراه جدید از یک صفحه نمایش 4.3 اینچی با کیفیت و وضوح تصویر بالا بهره می برد. این اندازه مناسب صفحه نمایش به همراه استفاده از سیستم عامل ویندوز 8 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی از این تلفن همراه را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده است. کاربرانی که از این تلفن همراه استفاده کرده اند از وضوح ، شفافیت و زیبایی طراحی صفحه نمایشی این تلفن رضایت داشته اند.

LG Spectrum

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان شرکت " LG " از کشور کره جنوبی به طراحی و ساخت تلفن های همراه ظریف و زیبا شهرت دارد. طرح جدید این شرکت که " Spectrum " نام دارد و در ابتدای سال 2012 به بازار آمده است یک انتخاب مناسب برای آنانی است که به دنبال تصویر برداری با کیفیت بالا و همچنین تماشای کلیپهای ویدئویی با کیفیت بالا هستند. یک صفحه 4.5 اینچی به همراه قابلیت ضبط و پخش تصاویر با کیفیت " HD " از جمله خصایص مثبت این تلفن همراه و صفحه نمایش آن است. این تلفن با استفاده از یک دوربین با وضوح 8 مگاپیکسل می تواند فیلم هایی با وضوح 1080 پیکسل را برای شما تهیه کند.

Samsung Galaxy Nexus

سری تلفن های همراه " Galaxy " از شرکت کره ای " سامسونگ " در سالهای اخیر توانسته است نظر مثبت بسیاری از علاقه مندان به تلفن همراه را به سمت خود جلب کند. در این میان مدل " Nexus " از این شرکت یکی از گوشی های تلفن همراه و زیبا و پیشرفته موجود در بازار است. صفحه نمایش با کیفیت 1280 در 720 پیکسل با فرمت HD با اندازه 4.65 اینچ و ترکیب زیبا و چشم نواز رنگها در صفحه نمایش این تلفن از آن یک تلفن همراه با صفحه نمایشی زیبا می سازد.

LG Nitro HD

اگر به دنبال یک تلفن همراه با صفحه نمایشی که قابلیت تفکیک و یا ترکیب 16 میلیون رنگ را دارد می گردید باید بگوییم که تلفن همراه مدل " Nitro HD " از شرکت ال جی انتخابی مناسب است. صفحه نمایشی با کیفیت " HD " و وضوح 1080 پیکسل به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای تصویر برداری و همچنین یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی برای چت تصویری از این تلفن همراه یک انتخاب ساخته است.

HTC Rezound

شرکت " HTC" با ارائه مدل " Rezound " یک گوشی تلفن همراه با قابلیت پخش با کیفیت موزیک را به بازار عرضه کرده است. اما در کنار این قابلیت این گوشی تلفن همراه از یک صفحه نمایش زیبا با کیفیت " HD " با وضوح 720 پیکسل و اندازه 4.3 اینچ به همراه یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل نیز بهره می برد.

Samsung Galaxy S II Skyrocket

این تلفن همراه زیبا از شرکت سامسونگ از یک صفحه نمایش زیبای 4.5 اینچی با وضوح 1080 مگاپیکسل با کیفیت " HD "و دوربینی به کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...