رفتن به مطلب

ساعت ضد چرت زدن +عكس


panisa

ارسال های توصیه شده

این ساعت هیچ دکمه Snooze ای ندارد و اگر آن را خاموش نکنید باطری آن تا انتهای شارژ خود مصرف می شود. این ساعت حتی قابلیت تنظیم مجدد نیز ندارد.

مطمئنا این ساعت از دید شما عذاب آورترین ساعت هشدار دهنده جهان باشد. وقتی این ساعت زنگ می زند شما مجبورید تا بیدار شوید، دوش بگیرید به آشپزخانه رفته و برای روزی که در پیش رو دارید آماده شوید.

برای خاموش کردن این ساعت باید با استفاده از صفحه کلید آن یک تاریخ و ساعت برای بیدار شدن بدهید و این تنها راه خاموش کردن صدای دینگ دینگ زنگ هشدار آن است. این ساعت حاصل خلاقیت پل ساموت ۲۵ ساله ساکن Hoboken است او گفته که این ساعت را به این دلیل طراحی و ساخته است که فکر می کرده بعد از دانشگاه برای اینکه به موقع سر کار حاضر باشد با مشکل مواجه خواهد بود.

 

 

do39e38r5pk5nzunvaav.jpg

 

 

به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Yahoo،او می گوید پس از مدتی به طور ناخودآگاه قبل از اینکه ساعت زنگ بخورد بیدار می شود. او ویدیویی از این اختراع را در سایت Kickstarter منتشر کرد که با استقبال فراوانی روبرو شد. پل تا به حال ۱۵۰۰۰۰ دلار از راه فروش این ساعت درآمد داشته و سفارش ساخت ۴۰۰ عدد دیگر را نیز دریافت کرده است.

قیمت این ساعت ۳۵۰ دلار است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...