رفتن به مطلب

کسی اموزش coolpack رو داره؟ اموزش اتو مپ؟؟


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

ممنون میشم اگه دارید بذارید

ارسال شده در

قبل از اینکه هر نرم افزاری رو یاد بگیرید اول بدونید کارش چی هست،به چه دردی میخوره

این نرم افزار نرم افزار بسیار کوچیک و فوق العلاده آسونی هست برای طراحی سردخانه(کارایی های دیگه هم داره،اما به طور تخصصی کارش اینه) که مبنای کار کردن باهاش دیاگرام سایکومتریک هست.

هیچ آموزشی تا به حال برای این برنامه ارائه نشده به دلیل سادگی آن!

اگر به این دیاگرام و نحوه کارکردن باهاش برای مبردهای مختلف آشنا باشی کار با این نرم فزار کاری جز عدد دهی و یکسری محاسبات بیشتر نیست و مثل ماشین حساب هست.

  • Like 1
ارسال شده در

بله مهندس جان میدونم برا سرخانه این نرم اقزار .

×
×
  • اضافه کردن...