HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 8 تیر، 2012 قبل از اینکه هر نرم افزاری رو یاد بگیرید اول بدونید کارش چی هست،به چه دردی میخوره این نرم افزار نرم افزار بسیار کوچیک و فوق العلاده آسونی هست برای طراحی سردخانه(کارایی های دیگه هم داره،اما به طور تخصصی کارش اینه) که مبنای کار کردن باهاش دیاگرام سایکومتریک هست. هیچ آموزشی تا به حال برای این برنامه ارائه نشده به دلیل سادگی آن! اگر به این دیاگرام و نحوه کارکردن باهاش برای مبردهای مختلف آشنا باشی کار با این نرم فزار کاری جز عدد دهی و یکسری محاسبات بیشتر نیست و مثل ماشین حساب هست. 1
ارسال های توصیه شده