رفتن به مطلب

دو مدل جدید از کامپیوترهای All-in-one


panisa

ارسال های توصیه شده

934g62wd8miyxg3j8jq.jpg

 

شرکت پاکارد بل اعلام کرد دو مدل جدید از کامپیوتر های شخصی All-in-one با طراحی ساده را وارد بازار انگلستان می کند. مدل oneTwo M - اینچ21.5 و مدل oneTwo L اینچ 23 بوده و هردو مجهز به پردازنده های نسل دوم اینتل Core i3/i5/i7 همراه با کارت گرافیک آنبورد یا NVIDIA GeForce GT530/GT520 یا AMD Radeon HD 6450 اختیاری بوده و دارای ۸ گیگابایت حافظه ی رم می باشند.

کامپیوترهای All-in-one جدید دارای صفحه نمایش ال سی دی ۱۰۸۰p Full HD و اسپیکرهای ۲٫۵ وات استریو داخلی می باشند. همچنین گنجایش هارد دیسک این کامپیوترها ۲ ترابایت بوده، دارای دی وی دی رایتر و درایو بلوری اختیاری و نیز کارتخوان ۵ کاره می باشند.

از دیگر خصوصیات آنها می توان به وبکم ۲ مگاپیکسلی HD، یو اس بی ۳٫۰ و قابلیت اتصال به WiFi و HDMI اشاره کرد.

قیمت PB oneTwo M و PB oneTwo L به ترتیب ۵۹۹ و ۶۹۹ پوند انگلیس برآورد شده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
اینا چه فرقی با لپ تاپ دارن ؟؟؟:hanghead:

فقط ظاهرشون ؟

چرا کامپیوتر All-in-one بخریم؟

 

این که چرا باید کامپیوتر رومیزی بدون کِیس بخریم وقتی کارکردی مشابه لپ‌تاپ دارد! این که آنها قابلیت حمل ندارند و بزرگ‌تر از نوت‌بوک هستند یا این که از نظر کارایی و عملکرد هیچ شباهتی با انوع رایج کامپیوترهای رومیزی ندارند سوالاتی هستند که ممکن است برای هر کدام از ما پیش بیایند.

خوب، همه این صحبت‌ها درست هستند و نمی‌توان به آنها پاسخی قطعی داد. خریدن یا نخریدن این دستگاه‌ها بستگی به کاربر و نوع نیاز او دارد. بدون شک کاربری که قدرت و توان کامپیوتر برایش مهم‌تر از هر چیز دیگری است و محدودیت جا هم ندارد، بهتر است میان کامپیوترهای رومیزی معمولی به دنبال گزینه مناسب بگردد. اما فردی که جایی برای نگه‌داری دسک‌تاپ ندارد، باید بین دو گزینه لپ‌تاپ و All-in-one یکی را انتخاب کند. چه کسی All-in-one را انتخاب می‌کند؟

از آنجا که All-in-one را می‌توان به نوعی بزرخ بین دسک‌تاپ و لپ‌تاپ دانست، یعنی کارایی کامپیوترهای رومیزی و قابلیت حمل لپ‌تاپ را ندارد، خرید آن فقط برای افرادی مناسب است که جا کم دارند و قصد حمل کامپیوتر را ندارند. :a030:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...