رفتن به مطلب

دومین سمینار ملی هک و امنیت اطلاعات در آران و بیدگل


poor!a

ارسال های توصیه شده

دبیر انجمن علمی دانشجویی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل از برگزاری دومین سمینار ملی هک و امنیت اطلاعات در فروردین‌ماه سال ۹۱ در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.حامد رضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: پس از برگزاری موفق نخستین سمینار هک و امنیت اطلاعات در اسفندماه سال ۱۳۸۹ و استقبال چشمگیر علاقه‌مندان سراسر کشور بر آن شدیم تا برای دومین بار این سمینار را برگزار کنیم.

 

 

hackpnu.gif

وی افزود: این سمینار در راستای ارتقای سطح علمی دانشجویان و اساتید رشته‌های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

دبیر انجمن علمی دانشجویی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل، آشنایی بیشتر دانشجویان با انواع روش‌های هک، امنیت اطلاعات، حفاظت از حریم شخصی و جلوگیری از نفوذ کاربران و همچنین آشنایی هر چه بیشتر مسئولان فناوری اطلاعات و انفورماتیک سازمان‌های دولتی با مبحث امنیت اطلاعات را از جمله اهداف برگزاری این سمینار عنوان کرد.

 

رضازاده ادامه داد: سمینار تخصصی-علمی هک و امنیت اطلاعات در سطحی کشوری بین تمام دانشگاه‌ها با حضور گروه امنیتی«آشیانه» و اساتیدی برجسته طی یک روز برگزار می‌شود.

 

این مسئول تصریح کرد: رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات(فتا) که مرتبط‌ترین حوزه با مبحث امنیت اطلاعات محرمانه و حملات سایبری است از مدعوین این سمینار هستند.

 

وی با اعلام اینکه سمینار ملی هک و امنیت اطلاعات، ۲۴ فروردین سال ۹۱ در سالن فیض دانشگاه کاشان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: مدرسان این سمینار دو نفر از مدیران گروه امنیتی آشیانه هستند که تا کنون سایت‌های ناسا، موساد و هزاران سایت آمریکایی و رژیم صهیونیستی را هک کرده‌اند.

 

رضازاده در پایان اذعان داشت: دانشجویان و علاقه‌مندان به شرکت در این سمینار می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی سمینار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...